یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

به گزارش “انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ۲۰ مردادماه کمیته برنامه ریزی شهرستان انار به ریاست طباطبائی سرپرست فرمانداری انار و باحضور روسای ادارات شهرستان و با دعوت از کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکیل جلسه داد. در این جلسه در خصوص اعتبارات دستگاه های اجرایی شهرستان بررسی و تبادل […]

به گزارش “انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ۲۰ مردادماه کمیته برنامه ریزی شهرستان انار به ریاست طباطبائی سرپرست فرمانداری انار و باحضور روسای ادارات شهرستان و با دعوت از کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه در خصوص اعتبارات دستگاه های اجرایی شهرستان بررسی و تبادل نظر صورت پذیرفت.

در این جلسه سرپرست فرمانداری انار سفارشات لازمه را در خصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات توسط دستگاه های متولی بیان نمود.

وی اظهار داشت مسئولین ادارات باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق، و بادرنظر گرفتن اولویتها در خصوص هزینه کرد اعتبارات اداره متبوع خود نظارت و دقت داشته باشند.

لازم بذکر است با توجه به توضیحات دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سهم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان برای سال جاری مبلغ ۱۰۲هزار و۳۰۰ میلیون ریال در فصلهای مختلف در نظر گرفته شده است که امید است درصد قابل توجهی از این مبلغ جهت عمران و آبادانی شهرستان جذب گردد.

ContentImages_23895

ContentImages_23896

ContentImages_23897

انتهای پیام/

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی