جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

اعضای کانون فرهنگی شهید عباس محمدمیرزایی شهرستان انار با حضور در دفتر مرکزی نشریه سمنگان از خبرنگاران این نشریه و سایر رسانه های فعال شهر انار تجلیل کردند…

به گزارش انارما ، عصر دیروز یکشنبه ۲۴مرداد ، اعضای کانون فرهنگی شهید عباس محمدمیرزایی شهرستان انار با حضور در دفتر مرکزی نشریه سمنگان از خبرنگاران این نشریه و سایر رسانه های فعال شهر انار تجلیل کردند.

در این مراسم علی داوودی مسئول کانون شهیدمیرزایی با اشاره به مسئولیت مهم خبرنگاران در جامعه گفت: صیانت از دستاورد های فرهنگی انقلاب اسلامی با اطلاع رسانی صحیح یکی از مهم ترین وظایف خبرنگاران می باشد.

وی همچنین از رسانه های انار بدلیل پوشش اخبار فرهنگی شهرستان و علی الخصوص پوشش اخبار کانون شهیدعباس محمدمیرزایی تقدیر و تشکر کرد.

IMG_4823

عصمت قدیری مدیرمسئول نشریه سمنگان نیز ضمن تقدیر از حضور دلگرم کننده اعضای این کانون  گفت: کانون شهید عباس محمدمیرزایی  یکی از فعال ترین کانون های شهرستان ، در زمینه اقدامات فرهنگی است و حضور پرشور جوانان در جلسات این کانون، برگزاری منظم اردو های فرهنگی و عیادت اعضای کانون از خانواده های شهدا  تحسین برانگیز است.

وی در پایان تصریح کرد: به مسئولین امر این موضوع را اطلاع می دهیم که با توجه به فعال بودن کانون شهید میرزایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز از مسئول و اعضای این کانون تجلیل شود.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف کانون مسئول کانون شهیدمیرزایی به خبرنگاران اهدا شد.

IMG_4830

IMG_4828

IMG_4818

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

علی دوشنبه 15 آگوست 2016 - 11:23 ق.ظ

دم بچه ها کانون شهید عباس محمد میرزایی گرم!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی