جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

میرزابیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پاسخ به خواسته رئیس شبکه بهداشت و درمان انار مبنی بر استقرار پزشک متخصص در شهر انار گفت: از اول مهرماه سال جاری پزشکان متخصص در انار مستقر میشوند…

به گزارش انارما ، ۲۴مردادماه جلسه شورای بهداشت شهرستان انار به ریاست سرپرست فرمانداری و با دعوت از دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مسئولین دیگر این دانشگاه و با حضور کلیه اعضاء این کارگروه ،روسای ادارات و شورای شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه طباطبایی ضمن تقدیر از اقدامات خیرین گرانقدر حوزه سلامت ، فعالیتهای دولت را در شهرستان انار در بخش بهداشت و سلامت  در طول سنوات گذشته مثبت ارزیابی و باعث نتایج مطلوبی در ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان انار دانست.

وی گفت: امیدواریم بزودی جلسه ای با خیرین سلامت شهرستان داشته باشیم و از خیرین محترم که در شهرستان زحمات زیادی می کشند تقدیر و تشکر نمائیم.

IMG_4786

در ادامه اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت:دولت در بخش طرح تحول سلامت گامهای خوب و موثری برداشته و یکی از اولویتهای اصلی دولت سلامت مردم می باشد .

وی افزود: انشاالله بزودی سیستم خدمات حوزه بهداشت و درمان  الکترونیکی می شود و مردم ایران باید پرونده الکترونیکی بهداشت و درمان داشته باشند.

وی افزود طرح حمایت از ماندگاری پزشکان را اجرا کردیم و چند پزشک متخصص ثابت در آینده ای نزدیک به انار اختصاص پیدا می کند.

اسماعیلی در خصوص ساخت بیمارستان انارنیز گفت: تردید نداشته باشید مجموعه دانشگاه علوم پزشکی  رفسنجان  محکم و استوار برای تکمیل بیمارستان انار ایستاده است  و درحال حاضر پیمانکاران پروژه های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از لحاظ مالی هیچ معوقه ای ندارند و امیدورایم با حمایت دولت و خیرین پروژه  بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان اناربه اتمام برسد .

IMG_4812

رئیس علوم پزشکی رفسنجان درپایان ازمجموعه مدیریتی شهرستان انار که در بخش سلامت فعال و پیگیر هستند تقدیر و تشکرکرد .

میرزابیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پاسخ به خواسته رئیس شبکه بهداشت و درمان انار مبنی بر استقرار پزشک متخصص در شهر انار گفت: از اول مهرماه سال جاری پزشکان متخصص در انار مستقر میشوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای ما  رفسنجان و انار هیچ فرقی نمی کند و یقینا دوسال آینده ، برای مردم انار دوسال سبزی در زمینه افتتاح پروژه های درمانی خواهد بود.

IMG_4796

همچنین در این جلسه به گفته دکتر گنجی رئیس بیمارستان انار ، در سال ۹۵ آمار بستری در بیمارستان انار ۴۷۰ مورد بوده است که از این تعداد ۲۲۰ مورد جراحی انجام شده  که۱۵۰ مورد جراحی زنان و۷۰ مورد جراحی عمومی و ارولوژی بودند.

همچنین نیروی انسانی مجموعه شبکه بهداشت نسبت به گذشته تقریبا ۳ برابر شده است .

در این جلسه سرپرست فرمانداری انار موضوعات مختلفی همچون اورژانس ۱۱۵ امین شهر،حضور متخصصان مقیم در شهرستان،فعالیت مراکز بهداشتی لطف آباد امین شهر و بیاض در دو نوبت کاری صبح و عصر  را مطرح و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای حل این مشکلات یاری خواست.

IMG_4810

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی