جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

دکتر جندقیان گفت درصورت ارائه طرح توجیهی و کارشناسی شده توسط روستاها تسهیلاتی با بهره کم جهت اشتغالزایی به روستا ها تعلق میگیرد.

به گزارش “انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار؛ دکتر سعید رضا جندقیان معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به همراه شهسوارپور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان با هدف بررسی ظرفیت ها و پتانسیل ها روستاههای پایلوت به شهرستان انار سفر کردند.

در این سفر جندقیان معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور  به همراه  سرپرست فرمانداری انار ، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان ،معاون برنامه ریزی و بخشدار مرکزی طی نشستی با دهیاران و شوراهای روستاههای هدف طرح ها و پتانسیل های آنها را مورد بررسی قرار دادند.
در ابتدای جلسه ، سرپرست فرمانداری انار ضمن خیرمقدم و تبریک ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام گزارشی از ظرفیت ها و پتانسیل های روستاهای شهرستان را بیان نمودند.

سپس شهسوارپور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراههای استانداری کرمان ،هدف از این سفر را دیدن ظرفیت ها و پتانسیل ها روستاهها در انار عنوان کرد و گفت : با توجه به انتخاب استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی ،باید با استفاده از پتانسیل های روستاها در افزایش تولیدات و ایجاد زمینه های اشتغال و توسعه در روستاها بکوشیم.

در ادامه دهیاران شهرستان پیشنهادات و نظرات خود را بیان نمودند و دکتر سعیدرضا جندقیان معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در پایان سفر خود به همراه سرپرست فرمانداری انار و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراههای استانداری کرمان از چند روستای شهرستان اناربازدید و پتانسیل ها و ظرفیتهای موجود را ارزیابی و بررسی نمودند.

لازم به توضیح است که باتوجه به صحبتهای دکتر جندقیان درصورت ارائه طرح توجیهی و کارشناسی شده توسط روستاها تسهیلاتی با بهره کم جهت اشتغالزایی به آنها تعلق میگیرد که در این خصوص مذاکراتی مابین مسئولین شهرستان و دکتر جندقیان انجام شد.

ContentImages_24491

ContentImages_24492

ContentImages_24493

ContentImages_24494

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

كاوشگر چهارشنبه 17 آگوست 2016 - 9:44 ق.ظ

من نمیدونم این بچه های فرمانداری که احمدآبادی هستن چه خصومتی با ده رئیس دارن چرا ده رئیس جز پنج تا نبوده در حالیکه خیلی پتانسیل بالایی نسبت به احمدآباد داره . سالن تکواندو استخر شنا که تنها استخر شهرستانه و موسسه دارالجنت که تو استان اوله و از لحاظ خیابون بندی و فضای سبز و جدول گذاری و… هم که از احمدآباد سر داره …

اسی شنبه 20 آگوست 2016 - 2:27 ب.ظ

دوست عزیز درسته جدول و خیابون و استخر و … داره مورد اصلی پارتیه که نداره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی