جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت باتوجه به نیاز صنعتگران به آب آشامیدنی شیرین اجرای پروژه آب شیرین کن (تصفیه آب) در محل شهرک صنعتی انار با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال پس از مبادله موافقتنامه ها انتخاب پیمانکار شروع خواهد شد..

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت باتوجه به نیاز صنعتگران به آب آشامیدنی شیرین اجرای پروژه آب شیرین کن (تصفیه آب) در محل شهرک صنعتی انار با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال پس از مبادله موافقتنامه ها انتخاب پیمانکار شروع خواهد شد..

به گزارش”انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ۲۷ مردادماه طی جلسه ای باحضور سرپرست فرمانداری انار ،مهندس غفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و معاون برنامه ریزی فرمانداری انار تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی انار مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

 طباطبائی در این جلسه ضمن تشکر از حضور مهندس غفاری در شهرستان گفت شهرستان انار دارای سرمایه های قابل توجهی است که می تواند با هدایت به سمت توسعه صنعتی ، این شهرستان را از وجود مشکلات عدیده و محدودیتهای پیش آمده (افت آبهای زیرزمینی و اقتصاد تک محصولی) رها سازد.

ایشان همچنین در خصوص تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی گفت در خصوص گاز شهرک صنعتی بحمدالله با مساعدت شرکت شهرکهای صنعتی،شرکت گاز استان ،اداره راه و شهرسازی و … مشکل مرتفع شده و خط لوله اجرا شده و در روزهای آتی گاز برای صنعتگران قابل استفاده خواهد شد و فعلا مشکل اصلی صنعتگران در شهرک صنعتی آب آشامیدنی شیرین است که انشاالله با پیگیریهای بعمل آمده و با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و منابع آب مرتفع گردد.

در این جلسه پس از تبادل نظر و بررسی های لازم مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قول مساعد دادند که باتوجه به نیاز صنعتگران به آب آشامیدنی شیرین اجرای پروژه آب شیرین کن (تصفیه آب) در محل شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال پس از مبادله موافقتنامه ها انتخاب پیمانکار شروع خواهد شد.
وی همچنین افزود واحدهای صنعتی(افراد حقوقی) که در سال جاری در شهرک صنعتی انار پروانه بهره برداری اخذ نمایند بمدت ۷ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.همچنین برای طرح های ویژه و بالقوه دیگر که در شهرک صنعتی انار شروع بکار کنند نیز مولفه های تشویقی دیگری نیز از طرف شرکت شهرکهای صنعتی استان اعمال خواهد شد.

ContentImages_24675

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام خانوادگی حسن چهارشنبه 17 آگوست 2016 - 2:30 ب.ظ

این موافقت و حتی مقداری اعتبار در زمان فرماندار سابق انجام شده بود چرا.هی کار های انجام شده هی تکرار می شود چرا.کاری جدید انجام.می شود

نازنین چهارشنبه 17 آگوست 2016 - 8:54 ب.ظ

سلام اگر این اب تصفیه ها برای محیط زیست ضرر دارد چرا اینجا ضرر نداره

نام خانوادگی علی چهارشنبه 17 آگوست 2016 - 11:38 ب.ظ

این کارها را زمان فرماندار سابق شنیدیم گاز رسانی شهرک اینترنت شهرک اب شیر ین کن شهرک روشنایی و جدول گداری و فضای سبز شهرک و زیر سازی شهرک و…….اینها همه اش تکراری است کار جدید چیست خسته شدیم حرف تکرای شنیدیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی