جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

عملیات عمرانی گلزار شهدای لطف آباد با در نظر گرفتن طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کار سنگفرش،فنداسیون و سایر امورات مرتبط شروع شده است که جهت تکمیل آن با کمک خیرین در حال انجام است.

به گزارش “انارما” ۲۸مردادماه طی جلسه ای باحضور طباطبائی سرپرست فرمانداری انار ،امام جمعه امین شهر ،فرمانده ناحیه سپاه،مسئول بنیاد شهید انار ،بخشدار مرکزی و تنی چند از خانواده های معظم و معزز شهدا ادامه عملیات ساماندهی گلزار شهدای لطف آباد بررسی و تبادل نظر شد.

لازم بذکر است که در آذرماه سال گذشته  نیز عملیات عمرانی ساماندهی گلزار شهدای لطف آباد با تخصیص بودجه از محل اعتبارات شهرستان منظور شده بودشروع به کار کرد و پیش بینی میشد که تا پایان سال گذشته به بهره برداری برسد که هم اکنون با در نظر گرفتن طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، کار سنگفرش،فنداسیون و سایر امورات مرتبط شروع دوباره گرفت که جهت تکمیل آن با کمک خیرین در حال انجام است و امید است تا مشکلات تردد مردم این منطقه در میان قبور و رسیدن به مزار شهدا و همچنین رفتگانشان برطرف شود.

اخبار مرتبط:

عملیات عمرانی ساماندهی گلزار شهدای لطف آباد آغاز شد

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی