جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی متخصص مقیم در شهرستان انار نداریم.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی متخصص مقیم در شهرستان انار نداریم.

به گزارش “انارما” احمد انارکی محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل خانه دانشگاه کرمان اظهار داشت: شهرستان انار شاهراه اصلی جنوب به شمال و غرب به شرق استان کرمان است و ساخت یک بیمارستان در این منطقه از ضروریات بود که هم اکنون در حال ساخت است.

وی افزود: برای تکمیل بیمارستان شهرستان انار نیازمند ۹ میلیارد تومان اعتبار باقیمانده هستیم.

انارکی محمدی گفت: مردم مطالباتی در بخش درمان و بیمارستان‌ها دارند که کاملا نیز به حق است، اما کارهای خوبی در حوزه درمان در کشور و حتی شهرستان رفسنجان و انار صورت گرفته و باید به اورژانس‌ها نیز نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس با اشاره به طرح تحول سلامت تصریح کرد:امیدواریم در بحث بودجه‌ای با کمک مجلس، مشکلات طی یک ماه آینده حل شده و خدمات بهتر از این ارائه شود.

وی گفت: نیروی متخصص مقیم در شهرستان انار نداریم و درخواست داریم که این مسائل در سفر وزیر بهداشت به استان مورد توجه ویژه واقع شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر چهارشنبه برای بررسی طرح ها و برنامه های دانشگاه های علوم پزشکی بم، کرمان و جیرفت وارد این استان شد.
وی امروز (پنجشنبه) به شهرستان های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت، رابر و در ادامه به جیرفت در جنوب استان کرمان سفر می کند.

وزیر بهداشت در طی سفر به استان کرمان گفت ان شاءالله طی سه ماه آینده از بقیه شهرستان های استان کرمان بازدید خواهیم کرد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی