جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

صبح امروز یکشنبه ۱ شهریور در جلسه شورای اداری شهرستان انار صحبت هایی بین طباطبایی فرماندار انار و خواجه رئیس اداره ورزش و جوانان رد و بدل شد که به احتمال تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان انار ، قوت داد…

در جلسه شورای اداری شهرستان انار صحبت هایی بین طباطبایی فرماندار انار و خواجه رئیس اداره ورزش و جوانان رد و بدل شد که به احتمال تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان انار ، قوت داد...

به گزارش انارما ، صبح امروز یکشنبه ۱ شهریور در جلسه شورای اداری شهرستان انار صحبت هایی بین طباطبایی فرماندار انار و خواجه پور رئیس اداره ورزش و جوانان رد و بدل شد که به احتمال تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان انار ، قوت داد.

در این جلسه فرماندار انار در حال تبیین برنامه های ویژه هفته دولت بود که برای برنامه های ورزشی هفته دولت می گوید: رئیس اداره ورزش و جوانان که نداریم !!! داریم؟  سپس هنگامیکه خواجه پور در جلسه اعلام حضور می کند ، فرماندار می گوید آهان شما هستید و سپس صحبت های خود را ادامه می دهد.

همچنین در پایان جلسه فرماندار انار با اشاره به تغییر مدیران جهادکشاورزی و اداره برق انار می گوید: فعلا دو مدیر در شهرستان انار تغییر کرده که احتمالا مدیر دیگری هم در حال بررسی و تغییر است که منتظریم مدیرکل استانی این مدیر معرفی شود تا بتوانیم از طریق مکاتبه نسبت به تغییر وی اقدام کنیم.

بدون شک منظور فرماندار انار رئیس اداره ورزش و جوانان بود چرا که در روز های گذشته محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان کرمان استعفا داد و همین موضوع باعث واکنش خواجه پور شد و گفت: خانم دیبا کلانتری دیروز بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان استان معرفی شده است و شما از هم اکنون میتوانید نسبت به تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان انار اقدام کنید!.

فرماندار بعد از  صحبت آقای خواجه پور در جواب وی خاطرنشان کرد خیالتان پس راحت باشد هرچه زودتر این کار را مد نظر و انجام خواهیم داد.

 اگر چه این گفت و گو های مسئولین همراه با خنده بود و در پایان نیز فرماندار انار از این صحبت ها بعنوان شوخی یاد کرد اما بنظر میرسد بحث تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان انار با توجه به درخواست های برخی مسئولین و ورزشکاران و همچنین خواست فرماندار انار جدی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی