پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

صبح امروز دوشنبه ۸شهریور ، مراسم کلنگ زنی پروژه احداث بوستان آبان با حضور مسئولین شهرستان انار برگزار شد…

 صبح امروز دوشنبه ۸شهریور ، مراسم کلنگ زنی پروژه احداث بوستان آبان با حضور مسئولین شهرستان انار برگزار شد.

 به گزارش انارما ، در این مراسم شهردار انار  با اشاره به تملک تمامی اراضی محل احداث پارک گفت: با رایزنی های صورت گرفته شورای شهر و شهرداری با متولیان موقوفات تمامی زمین ها تملک شد.

وی در خصوص پروژه اظهار داشت: طرح در حال بازنگری است و دیدگاه شورای شهر بر اینست که از زمین به بهترین شکل استفاده شود که بر همین اساس تجاری و فرهنگ سرا به نقشه اضافه خواهد شد که انشاالله در فاز بعدی اجرا میشود

IMG_5319

علی رحیمی در خصوص بودجه درنظر گرفته شده برای این پروژه گفت: ۴۰۰میلیون از بودجه امسال از سوی شورای شهر برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم این بودجه محقق شود تا فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .

وی افزود: کل بودجه پیش بینی شده برای این پروژه ۱میلیارد تومان است که در فاز دوم این پروژه مراکز تجاری و فرهنگی در این مجتمع احداث خواهد شد.

شهردار انار در پایان گفت: شورای شهر و شهرداری با احداث خیابان های جدید سعی بر ایجاد یک درآمد پایدار برای شهرداری دارد که با احداث خیابان هایی همچون سردار سلیمانی و نیایش ۱۰۰هکتار زمین به شهر اضافه میشود که این مقدار زمین قریب ۴۰میلیارد تومان قدرالسهم بودجه شهرداری می باشد که بودجه شهرداری را در سال های آینده تامین خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه با تقدیر از تلاش های مجموعه شهرداری و شورای شهر در احداث این پروژه گفت: این محل که تقریبا مرکز شهر نیز محسوب میشود برای احداث بوستان مناسب است که امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد و با توجه به اینکه در جوار دو اثر تاریخی خانه ابولحسن خان و ارگ ساسانی انار قرار دارد زیباییش دوچندان شود.

IMG_5323

فرماندار انار نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت قریب۸میلیاد پروژه قابل افتتاح و بیش از ۲میلیارد تومان پروژه در شهرستان انار کلنگ زنی شده است.

IMG_5325

IMG_5320

IMG_5325

IMG_5330

IMG_5334

IMG_5339

IMG_5345

IMG_5346

IMG_5361

IMG_5366

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام خانوادگی اشنا دوشنبه 29 آگوست 2016 - 10:39 ق.ظ

نا به حال یادتان نیود پارک شروع کردن دم رفتن این شورا و شهردار چه فایده ای دارند بروند پار ک های دیگر را اباد.کنند که درختان چندین ساله دارد خشک می شود

ح-ا-ا چهارشنبه 31 آگوست 2016 - 3:59 ب.ظ

چندروزپیش مهمان داشتم گفتندبریم پارکهاوجاهای دیدنی شهرراببینندحیرون بودم کجاببرمشون.نهایتارفتیم امامزاده .رفتیم برای نمازخوندن وضوبگیریم ازبوی تعفن فاضلاب داخل سرویسهای بهداشتی امامزاده سرگیجه گرفتیم و………!!!!!!!!!!!کمترجایی رابه اینچنین درجوارمکانهای مذهبی وامامزاده هادرکشوردیدم

ناشناس جمعه 9 سپتامبر 2016 - 1:14 ب.ظ

اگر انار این قلعه رونداشت مسولین حیرون میشدن کجا رواباد کنن

ناشناس جمعه 9 سپتامبر 2016 - 1:15 ب.ظ

صدراباد هم انگارجز انارنیست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی