پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

در حادثه واژگونی خودروی حامل اتباع افغانی غیر مجاز در محور بیاض به انار ۱۶ نفر مجروح شدند.

در حادثه واژگونی خودروی حامل اتباع افغانی غیر مجاز در محور بیاض به انار ۱۶ نفر مجروح شدند.

به گزارش ” انارما” , برابر اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰  خودرو ۴۰۵ حامل ۱۶ تبعه بیگانه بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه در محور بیاض – انار  واژگون شد و بر اثر آن همه سرنشینان آن مصدوم شدند که در وقوع این حادثه بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل ۱۱۵ جهت بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

۱۶ مصدوم افغان به همراه راننده آن بعد از رهاسازی توسط نیروهای امداد و نجات واقدامات پزشکی اولیه بوسیله آمبولانس های ۱۱۵ انار، بیاض احمد آباد و هرمز آباد و به همراه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان منتقل شدند. گفتنی است که این سانحه رانندگی بدون تلفات جانی بوده است.

photo_2016-09-04_19-32-22

photo_2016-09-04_19-32-40

photo_2016-09-04_19-32-49

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا دوشنبه 5 سپتامبر 2016 - 9:26 ب.ظ

اینهاهمش ازبدبختی وآوارگی افاغنه است.خدایابه هرجوری که صلاح می دانی نجاتشان ده.آنهاهم انسانند.دولتی پیدابشه کشورشون رو ثباتی بده انشاالله.

م - ا دوشنبه 5 سپتامبر 2016 - 10:53 ب.ظ

کشور افغانستان حدود سی میلیون جمعیت و کشور ایران نزدیک به ۸۰ میلیون جمعیت دارد ، آیا مردم ایران باید جور افغانیها را هم بکشند و خرج آنها را هم بدهند ؟ بعضی فکر میکنند در صورتیکه افغانیها از ایران بروند کارهای ما روی زمین میماند اما اشتباه میکنند چرا که کارگران بومی و بلوچ های کشور خودمان بهتر کار میکنند و هم میفهمند و هم مستحق ترند ، حدود ۲ الی ۳ میلیون افغانی با مجوز ( ویزا و پاسپورت و برگ اقامت و … ) در مشهد و دیگر نقاط کشور سکونت دارند و همین تعداد بصورت قاچاقی در ایران مشغول بکارند و اینها گذشته از خورد و خوراکی که دارند ماهیانه مقدار هنگفتی پول و ارز از کشور خارج میکنند و در واقع به اقتصاد کشور لطمه میزنند حال بماند مفسده هایی که ایجاد میکنند ، کشور افغانستان هم منابع و معادن فراوانی دارد و هم رودهای پرآب و زمین های حاصلخیز ، اگر در کشورشان ناامنی هست باید مردان در کنار خانواده خود بمانند و جانانه دفاع کنند نه اینکه زن و فرزند و پدر و مادر خود را رها کرده و به ایران و پاکستان و دیگر کشورها بروند ، در زمان هشت سال دفاع مقدس ایران که نزدیک به سیصد هزار از جوانان عزیز ایران فدای اسلام و ایران شدند آیا مردم از ایران فرار کردند پس چرا اینها از کشور خود فرار میکنند؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی