سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

به گزارش انارما ، شامگاه سه شنبه ۲۳شهریور  اولین تئاتر کمدی با عنوان “من امشب خواستگار دارم” در سالن تالارشهر انار در حالی برگزار شد که رفتار های قبح شکنانه و زننده بازیگران این تئاتر بیشتر از موضوع و داستان اصلی تئاتر مورد توجه قرار گرفت. استفاده از الفاظ رکیک ، عدم رعایت حجاب کامل […]

به گزارش انارما ، شامگاه سه شنبه ۲۳شهریور  اولین تئاتر کمدی با عنوان “من امشب خواستگار دارم” در سالن تالارشهر انار در حالی برگزار شد که رفتار های قبح شکنانه و زننده بازیگران این تئاتر بیشتر از موضوع و داستان اصلی تئاتر مورد توجه قرار گرفت.

استفاده از الفاظ رکیک ، عدم رعایت حجاب کامل اسلامی ، به کار بردن جملات خارج از عرف ، بی محتوا و کلیشه ای بودن موضوع تئاتر  و از همه مهم تر رقصیدن و استفاده از حرکات موزون قبح شکنانه حاشیه هایی بود که پررنگ تر از متن ، جوّ سالن را تحت تاثیر قرار داده بود.

اینکه دونفر جلوی چشم مخاطبانی که از همه گروه های سنی حضور داشتند ، حرکات شرم آوری را همراه با آهنگ های خوانندگان لس آنجلسی انجام دهند بخشی از رفتار های قبح شکنانه ای بود که شب گذشته در نمایش “من امشب یک خواستگار دارم ” رخ داد.

حجت الاسلام حیدری نماینده دفتر امام جمعه در شورای بازبینی تئاتر  شهرستان انار در خصوص چرایی اعطای مجوز به این تئاتر با وجود قسمت های مسئه دار به خبرنگار انارما گفت : این تئاتر روز یکشنبه ۲۱شهریور با حضور دو عضو دیگر شورای بازبینی آقایان سیدکاظم آرمیون و علی تقی زاده مورد بازبینی قرار گرفت.

وی افزود: بنده در آن روز به برخی قسمت های تئاتر انتقاد جدی داشتم  و بعنوان عضو شورای بازبینی اعلام کردم که اجرای این تئاتر مشروط به حذف قسمت های هنجار شکنانه است که یکی از بخش های مسئله دار این تئاتر  رقصیدن و حرکات شرم آور آن دو بازیگر با استفاده از آهنگ های خوانندگان غیرمجاز بود که بصورت رسمی نیز به کارگردان تئاتر اعلام شد که برای اجرای عمومی این تئاتر قطعا باید بخش های مذکور حذف شود.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: اگر در شب اول اجرای نمایش ، طبق شواهد بخش های حذف شده اجرا شده باشد در صورت عدم حذف قسمت های بازبینی شده در شب های آینده ، این تئاتر حق اجرا ندارد و باید قطعا طبق قوانین عمل شود .

وی در پایان افزود: بروز رفتار های قبح شکنانه و زننده به بهانه تئاتر آن هم در محیطی مانند شهرستان انار که خوشبختانه هنوز بافت مذهبی آن حفظ شده است جایی ندارد و اجازه اجرای چنین برنامه هایی داده نخواهد شد.

انارما گزارش تصویری از این تئاتر تهیه کرده است که به دلیل زننده بودن تصاویر ،از انتشار آن معذور است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علی چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 1:26 ق.ظ

بخداااا انار دیگه شورش داره در میاد با تاترش عه عه
بابا مثه ادم تاتر بازی کنین
چیه این داستانای چرت

هادی چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 2:23 ق.ظ

نزارن دیگه اجرا کنن

یه نفر چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 7:50 ق.ظ

تو که میگی بد حجابی کو پس یکی عکساش بذار

ترنم چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 8:36 ق.ظ

یخ بود تئاترشون واقعا یخخخخخخخ بود

فاطمه چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 9:50 ق.ظ

اصلن بی حجابی وجود نداشت….همه بچه ها با حجاب بودت چرا الکی ی چیزی میپرونید

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 11:25 ق.ظ

هر دوتاش اشکال داره عقل کل مثلا

سیب چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 12:11 ب.ظ

ببخشیدا پس شما یا خواب بودی یا ی مشکلی داری ک خندت نگرفته
ما که خندیدیم ی دل سیر
اخه چیه این بی جنبه بازیا اه
چارتا کار خوبم ک میخواد اجرا شه شماها نمیزارین

هانیهـ چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 1:05 ب.ظ

خیلی هم خوب بود..فقد محض خنده و شادیه مردم بود نه چیزه دیگه

ناشناس چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 2:41 ب.ظ

مقصر اداره ارشاد و انجمن نمایشه ، که سهل انگاری می کنند ، باید با این گروه بعلت تخلف از دستورات شورای بازبینی به شدت برخورد شود.

ناشناس چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 6:57 ب.ظ

عجب رسمیه

ناشناس چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 9:31 ب.ظ

خداىش خىلى زحمت کشىده بى انصاف نباشششششششششششششششششششى

ناشناس پنج‌شنبه 15 سپتامبر 2016 - 12:01 ق.ظ

این گروه هیچ تخلفی نکرده گروهٔ بازبینی هم کارو تایید کرده.من خودم تو جلسه حضور داشتم فقط آقای حیدری گفت رقص یه مقدار کمترش کنین و کارگردان کمترش کرد ولی اگه به خبر نگار شما گفته قرار بوده این صحنه ها حذف بشن در کمال ناباوری باید بگم دارن دوروغ میگن،!!؟!

ناشناس پنج‌شنبه 15 سپتامبر 2016 - 9:25 ق.ظ

نگفتن که خنده دار نبوده گفتن رفتارهای زننده داشته بعدم خنده به چه قیمتی؟ شما حاضری برای خنده هرکاری رو ببینی؟

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 15 سپتامبر 2016 - 2:29 ب.ظ

احکام اسلام باید رعایت شود چقدر خون دادیم وچه رنجهایی که بعد از رفتن عزیزانم نکشیده ایم فرق نمی کند شهید برادر ما بود یانبود همه باهم غصه خوردیم تا مملکتمان ممتلکت امام زمانی شود شادی لازم است اما نه بهر قیمتی خندیدن با چه بهایی هنجار شکنی رفتار زننده دختر و پسر رو میشه گذاشت شادی بنده همیشه برای دیدن تاتر به تهران میروم تاتری که کلی فهم به انسان
میدهد طنزای جالبی که هیچ خلاف شرعی هم ندارد دین با هنر منافات ندارد اما نه هر هنری

محمدصادق پنج‌شنبه 15 سپتامبر 2016 - 11:14 ب.ظ

ههههههع
رقص رو یکم کمترش کنند!!!!؟؟؟؟؟؟

ناشناس جمعه 16 سپتامبر 2016 - 5:58 ب.ظ

ای بابا برو کار حامد اهنگی روببینید یاهمون تئاتر تهرون کامل دارن میرقصن اما این تئاتر رقص نداشت بلکه حرکت به اصطلاح تئاتری بود تئاتری بود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی