سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

شامگاه چهارشنبه ۲۴شهریور برنامه تلویزیونی “شب های کرمان ” با حضور خیرین برتر سراسر استان کرمان برگزار شد…

 شامگاه چهارشنبه ۲۴شهریور برنامه تلویزیونی “شب های کرمان ” با حضور خیرین برتر سراسر استان کرمان برگزار شد.

 به گزارش انارما ، از شهرستان انار نیز در این برنامه علاوه بر احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان انار که به نمایندگی حاج علی جدیدی حضور داشت، خیرین دیگری  همچون آقایان مهدیزاده ، صادقی ،عبدالرضایی ، اناری دخت وهمچنین رحماندوست مسئول کمیته امداد شهرستان انار حضور داشتند.

در این برنامه که بصورت زنده از شبکه کرمان پخش میشد بعد از صحبت های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نوبت به خیرین شهرستان های استان رسید که اولین نفر در بین جمعیت احمد میرزایی به نمایندگی از خیرین انارصحبت کرد و گفت: در انار خیرین میلیاردی داریم ، اگر چه افرادی وجود دارند که مبالغی در حد ۵میلیون و ۱۰میلیون کمک می کنند و ما از آنها نیز تشکر میکنیم اما فردی هست که کار های خیریه و عام المنفعه فراوانی را در شهرستان انار انجام داده که بعضی از آن امور با هزینه میلیاردی همراه بوده است.

وی افزود:حاج علی جدیدی فردی است که در ساخت مجموعه های عام المنفعه زبانزد مردم انار است و در سال های پیش تنها در یک نوبت با مساعدت مالی ۱۰۰میلیون تومانی جهزیه آسان بیش از ۵۰زوج جوان بی بضاعت اناری را تهیه کرد .

میرزایی تصریح کرد: این خیر گرانقدر در یکی دیگر از اعیاد کارت های هدیه برای افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد تهیه کرد که ارزش کلی آن قریب ۴۰میلیون تومان بود.

رئیس شورای شهرستان انار همچنین از طرحی جدید برای تهیه کاروان جهیزیه آسان در انار خبر داد و گفت: مقرر شده آقای حاج علی جدیدی مبلغی قریب ۳میلیارد تومان را در یکی از شعب بانکی سپرده کند و سود حاصله از آن هرماهه برای تهیه جهیزیه زوج های نیازمند شهرستان انار هزینه شود.

وی در قسمتی دیگر از صحبت هایش به طرح جمع آوری کمک های مردمی در تهیه وسایل مورد نیاز و ضروری بیمارستان انار نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح که با همت گسترده حجت الاسلام شیخ علی گنجی همراه بود مورد حمایت بی نظیر مردم انار قرار گرفت و در کمتر از ۲روز مبلغی قریب یکصد و ده میلیون تومان جمع آوری شد.

این برنامه با ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیرکل و معرفی خیرین سایر شهرستان های استان ادامه یافت.

لازم بذکر است شهرستان انار همواره یکی از پرمشارکت ترین شهرستان های استان کرمان در زمینه جذب کمک های مردمی برای کمک به افراد نیازمند و تهیه وسایل ضروری عام المنفعه بوده است.

img_6251

img_6283

img_6270

img_6269

img_6261

img_6256

img_6304

img_6285

img_6308-copy

img_6319-copy

img_6296

img_6334

img_6337

img_6311

img_6339

img_6345

img_6350

img_6354

img_6358

img_6365

img_6366-copy

img_6372

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

انار ی محل شنبه 17 سپتامبر 2016 - 4:03 ب.ظ

آفرین بر انار و اناری …
افتخار برمردم خیر شهرستانم دارم.افرین بر این مردم خیر گرانقدرکه بادستان خود شهرستان را آباد میکنند.اجرتان الی الله

علی یکشنبه 18 سپتامبر 2016 - 12:02 ق.ظ

سلام میشه بگید اقای صادقی چه کاره خیری کرده؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی