جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

فرمانده ناحیه سپاه انار مطرح کرد این نهایت سادگی است که نخواهیم نظام دفاعی خود را تقویت کنیم آن هم در برابر دشمنی که ادعای ابرقدرت تجهیزات نظامی را دارد.

فرمانده ناحیه سپاه انار مطرح کرد این نهایت سادگی است که نخواهیم نظام دفاعی خود را تقویت کنیم آن هم در برابر دشمنی که ادعای ابرقدرت تجهیزات نظامی را دارد.

به گزارش ” انارما” ، سرهنگ مرادی زاده در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان انار، با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان انار و شهدای مدافع حرم ، اظهار داشت: امروز قدرت و صلابت نیروهای نظامی و انتظامی میهن مان در کشور و دنیا میبینیم که چگونه ابرقدرتی مثل آمریکا در خلیج فارس توسط نیرو های دریایی سپاه زمین گیر شدند وازطرفی مبارزه با دشمن و تکفیری داعش در سوریه و عراق توسط نیروهای قدس سپاه و همچنین نیروه های زمینی  سپاه و ارتش در شمال غرب کشور در مبارزه با گروهک های پ . ک. ک  با اقتدار مقاومت می کنند تا دشمن در این راه از هیچ اقدامی فروگذار و نفوذ به کشورمان نکند.

img_6905

وی افزود:  امروز استکبار جهانی از جمله آمریکا تلاش همه جانبه ای برای نابودی اسلام ناب و جمهوری اسلامی را بکار بسته تا این درخت استوار را بخشکاند و ماندگاری ان را را بهم بزند .

سرهنگ مرادی زاده گفت : حق شهدا را می‌توان با انجام وظایف و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی به نحو احسن و شایسته، ادا کرد.

وی در ادامه اظهار داشت : ما باید دین خودمان را نسبت به دفاع مقدس و شهدا اداکنیم و یکی از این دیون دشمن شناسی است ، نباید فراموش کنیم که دشمن اصلی ما آمریکا است.

وی آمادگی در مقابل هر تهدید در هر زمینه ای را برای کشور ضروری دانست و گفت: باید در برابر دشمن در هر زمینه ای نیروهای تربیت شده خود داشته باشیم و حضور مستحکم در همه عرصه ها ، چه در عرصه سازندگی ،اقتصادی ، مدیریتی و اجتماعی وعلی الخصوص فرهنگی حضور پررنگ داشته باشیم.

وی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان خاطر نشان کرد: در برنامه های شاد و شورنشاط فرهنگی اعم از اجرای تئاتر و امثالهم مخالفتی نداریم اما باید  خطوط قرمز را رعایت کرد، این حجاب و تهذیب نفسی که در شهرستان از ثمره خون شهدا داریم پایمال نشود و اگر بخواهند شئونات اسلامی را زیر پا بگذارند در برابرشان می ایستیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تجربه نمایش آمادگی دفاعی کشور را در اختیار ما گذاشت تصریح کرد: دفاع از دستاورد های نظام وظیفه اصلی ماست  و این عزت و افتخار نظام باید حفظ شود.

مرادی زاده در ادامه گفت:  امروزه از زبان بعضی از مسوولین زمزمه های بی جا و غلطی میشنویم که مطرح میشود ما به تجهیزات نظامی نیاز نداریم در حالیکه دشمن ما را مرتب تهدید می کند.

وی خاطر نشان کرد: این نهایت سادگی است که نخواهیم نظام دفاعی خود را تقویت کنیم آن هم در برابر دشمنی که ادعای ابرقدرت تجهیزات نظامی را دارد.

سرهنگ مرادی زاده  تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف را ضروری برشمرد و گفت:امروزه این تهدیدات را باید جدی گرفت و از طرفی هم باید خدارا بر این امنیتی که به ما ارزانی داشته شکر گذار باشیم تا روز به روز بر این امنیت افزوده شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی