جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پایه و اساس هر پیشرفتی از مدرسه آغاز می‌شود و کمک و همکاری با آموزش و پرورش قدم نهادن در مسیر توسعه و سعادت کشور است.

محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پایه و اساس هر پیشرفتی از مدرسه آغاز می‌شود و کمک و همکاری با آموزش و پرورش قدم نهادن در مسیر توسعه و سعادت کشور است.

به گزارش “انارما”   ۵ مهرماه طی مراسمی باحضور دکتر محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان،مهندس محمد حسنی معاون اداره کل نوسازی مدارس استان ،امام جمعه موقت،معاون برنامه ریزی فرماندار،خانواده شهیدان  انارکی محمدی ،گنجی و قدیری و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان مدارس” شهید گنجی”  و “شهیدان قدیری و انارکی محمدی” در انار افتتاح شد.

مدارس فوق در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع و با زیربنای ۲ هزار و ۲۶۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال از اعتبارات نوسازی مدارس احداث و ۳۳۰ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و دبیرستانی وارد کلاس‌های درس شدند.

در مراسم افتتاح که خانواده‌های شهیدان انارکی محمدی، گنجی و قدیری حضور داشتند از این خانواده‌ها با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: پایه و اساس هر پیشرفتی از مدرسه آغاز می‌شود و کمک و همکاری با آموزش و پرورش قدم نهادن در مسیر توسعه و سعادت کشور است.

وی افزود: تعلیم و تربیت دو بخش دارد یکی معلم و دبیر و دیگری ابزار که همان ساختمان و میز و صندلی است که خیران گرانقدر در زمینه کمک به نظام تعلیم و تربیت قدم‌های خوبی برداشتند که کمک به پیشرفت جامعه و توسعه پایدار می‌کند.

contentimages_29970

contentimages_29971

contentimages_29972

contentimages_29973

منبع : روابط عمومی فرمانداری انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 8:28 ق.ظ

محمود جان خانه ات آباد این از برکات حضور توست در تاریخ ماندی

ح-ا-ا سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 12:53 ب.ظ

یادش بخیردوران تحصیل درآن دبیرستان(دهه شصت)

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی