پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

سه برگزیده مسابقه عکس تشییع شهید مدافع حرم شهرستان انار با بیش از ۷۵ اثر ، توسط داور مسابقه در ۱۲ آبان ماه اعلام خواهد شد.

سه برگزیده مسابقه عکس تشییع شهید مدافع حرم شهرستان انار  با بیش از ۷۵ اثر ، توسط داور مسابقه در ۱۲ آبان ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش ” انارما” اولین مسابقه عکس تشییع شهید مدافع حرم شهرستان انار به همت آموزش و پرورش انار ، ناحیه مقاومت سپاه ، سازمان تبلیغات اسلامی انار و پایگاه اطلاع رسانی انارما   همزمان با استقبال ، تشیع وخاکسپاری  شهید مدافع حرم” حجت الاسلام سعید بیاضی زاده”  در شهرستان انار برگزار شد.

این مسابقه که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم  بود در دو سطح حرفه ای و عکاسی با موبایل برگزار شد و شرکت کنندگان عکاس به ثبت این رویداد تاریخی پرداختند ولحظات ماندگار این رویداد مهم را به قاب تصویر کشیدند.

در این فراخوان عکس  ۲۵ نفر  شرکت کردند و در مجموع حدود ۷۵  فریم عکس به دبیر خانه این پایگاه ارسال شد که بعد از داوری آثار ، به تعداد  سه نفر از افراد برگزیده این فراخوان جوایزی اهدا می گردد.

لازم بذکر است اسامی سه برگزیده این مسابقه چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در پایگاه اطلاع رسانی انارما منتشر میشود و در فردای آن روز که مصادف است با  “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان جوایز نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

  •  جوایزه مسابقه:

ــ نفر اول: ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

ــ نفر دوم: ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال

ــ نفر سوم: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

  • داور مسابقه عکس:

 

photo_2016-10-29_15-10-37

حسین غلامرضائی دارای گواهینامه مهارت عکاسی دیجیتال از انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان فنی حرفه ای کشور به عنوان داور مسابقه انتخاب شده است.

وی پیش از این داور مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان کرمان در رشته عکاسی بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

زهرا شنبه 29 اکتبر 2016 - 11:04 ب.ظ

کاش عکس های ارسالی از داوطلبان مسابقه را میگذاشتید تا همه ببینند

ااااااا دوشنبه 31 اکتبر 2016 - 2:44 ب.ظ

عاغا تصاویر رو هم بذارید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی