جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به گزارش انارما ، جلسه فوق العاده شورای شهر انار پیرامون تعطیلی مجدد بخش سونوگرافی بیمارستان انار با حضور امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام گنجی ، اعضای شورای شهر و موسی زاده از مسئولین شبکه بهداشت و درمان انار برگزار شد. در ابتدای جلسه علی قدیری سخنگوی شورای شهر با اشاره به راکد ماندن […]

به گزارش انارما ، جلسه فوق العاده شورای شهر انار پیرامون تعطیلی مجدد بخش سونوگرافی بیمارستان انار با حضور امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام گنجی ، اعضای شورای شهر و موسی زاده از مسئولین شبکه بهداشت و درمان انار برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی قدیری سخنگوی شورای شهر با اشاره به راکد ماندن پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار گفت: ماه ها است که پروژه بدون سر و صدا بدون پیشرفت مانده و بهانه هایی همچون عدم تملک زمین های مسیر جاده بیان میشود که به هیچ وجه پذیرفته نیست چرا که تملک زمین های مسیر تنها مربوط به ۱۰درصد پروژه است و باید پرسید چرا ۹۰درصد پروژه به کلی خوابیده است.

img_2148

وی در ادامه  ضمن انتقاد از عدم مدیریت صحیح و تعامل مسئولین شبکه بهداشت و درمان انار با پزشکان متخصص که به انار می آیند گفت: درد بزرگی است وقتی میشنویم مسئولین شبکه بهداشت و درمان انار تلفن ثابت محل کار پزشکی را به دلیل اینکه قبض آن مبلغ بالایی آمده است قطع کرده اند.

قدیری تصریح کرد:مسئولین شبکه بهداشت اگر با این دید کوته فکرانه میخواهند شبکه بهداشت را مدیریت کنند خودشان کناره گیری کنند ، والا با تمام وجود پای کار بیایند و در قبال کم کاری هایشان توجیه نیاورند.

img_2176

در ادامه این جلسه محمد خادمی رئیس شورای شهر نیز اقدامات اخیر صورت گرفته در شبکه بهداشت را که از سوی علی قدیری بیان شد شرم آور توصیف کرد و گفت: شورای شهر آمادگی تامین وسایل عمومی مورد نیاز پزشکان و حتی پرداختن قبض تلفن آنها را نیز دارد ، این خجالت آور است که بخاطر این مسائل جزئی باعث رنجش پزشکانی شویم که به انار می آیند.

img_2156

در ادامه حجت الاسلام منتظری خاطر نشان کرد: گاهی اوقات باید برای به ثمر نشستن تلاش ها ، داد و بیداد کرد و بنده همینجا اعلام میکنم که ضمن حمایت از پیگیری های مجدانه شورای شهر در مسیر رفع مشکلات درمانی ، امام جمعه انار نیز از این پس همراه با شورای شهر در این مسیر پیگیر حقوق مردم خواهد بود.

وی اظهار داشت: مسئولان مربوطه باید در جلسات حضور یابند  و دلیلی قانع کننده برای  تعطیلی سونوگرافی بیمارستان انار بیان کنند.

img_2168

امام جمعه انار با بیان اینکه مشکلات اصلی مردم در بحث درمان بیماری هااست گفت:گاها می بینیم که روند خدمات دهی از سوی کادر درمانی کلینیک امین با مراجعین مطلوب نیست و برای مثال دفترچه های بیمه را روی هم تلنبار می کنند و تعداد بیماران زیادی در صف می نشینند اما به یکباره می گویند امروز پزشک نمی آید و بیماران با حالتی اندوهگین ، مجبورند کلینیک را ترک کنند.

منتظری در پایان با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم اربعین در شهرستان انار گفت: با همکاری تعدادی از مسئولین ،مردم و در سایه تعامل این مراسم همچون سال های گذشته برگزار خواهد شد که کیفیت مطلوب این مراسم ناشی از وفاق و همدلی مسئولین مربوطه در برگزاری آن مراسم است.

img_2145-copy

احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان انار نیز در این جلسه با انتقاد از صحبت کردن و توجیه آوردن مسئولین شبکه بهداشت در قبال کم کاری ها گفت: دیگر صحبت کردن فایده ندارد و باید اقدامی عملی برای حل این موضوع انجام شود .

وی افزود: بنده حاضرم به همراه سایر اعضای شورا و چندتن دیگر از مسئولین برای پیگیر مشکلات بیمارستان انار بصورت اختصاصی به دیدار وزیر بهداشت در تهران برویم.

img_2155

در ادامه جلسه موسی زاده نماینده شبکه بهداشت و درمان دلیل عدم حضور برجی رئیس شبکه بهداشت را در جلسه عدم دعوت رسمی و دیر خبر دادن عنوان کرد و در ارتباط با عدم حضور پزشک متخصص در انار گفت: بخش اصلی عدم حضور پزشکان متخصص در انار به عدم وجود زیر ساخت های اجتماعی مانند عدم وجود مکان های تفریحی و رفاهی  در انار برمیگردد که این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

وی در ارتباط با شرایط حضور متخصصان در شهرستان های مختلف کشور گفت:متخصصان آبان ماه هرسال توزیع میشوند که به دلخواه خودشان از شهرستان های سراسر کشور که مجاز هستند شهر مورد نظرشان را انتخاب می کنند .

img_2169

موسی زاده تصریح کرد: پزشکان متخصص شهرستان هایی که دارای امکانات بیشتری هستند برای فعالیت خود انتخاب می کنند و به طبع شهرستان هایی مانند انار گزینه های انتهایی آنها برای سکونت و فعالیت می باشد.

وی همچنین در خصوص استقلال شبکه بهداشت شهرستان انار از علوم پزشکی رفسنجان و قرار گرفتن تحت نظارت مستقیم علوم پزشکی کرمان گفت: این امکان وجود ندارد چرا که اگر انار از رفسنجان جدا بشود دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عملا باید منحل شود.

موسی زاده تعطیلی سونوگرافی را رد کرد و گفت: بصورت موقت فعالیت بخش سونو تعطیل شده که در هفته آینده به روند عادی بر می گردد.

در همین لحظه حجت الاسلام گنجی اظهار داشت: بنده خودم با بیمارستان انار تماس گرفتم و یک وقت برای سونوگرافی خواستم رزرو کنم که گفتند سونوگرافی این هفته و هفته دیگر تعطیل می باشد و سریع گوشی تلفن را قطع کرد.

وی با بیان اینکه همواره باید در پی جلب رضایت مردم باشیم گفت: همانگونه که امام فرمودند مردم ولی نعمتان ما هستند و ما همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که نارضایتی های اجتماعی بعضا موجب بروز بحران های اجتماعی می گرد.

img_2139

گنجی در ادامه با اشاره به استعفای دکتر حکیمه گنجی گفت: ایشان در تماس تلفنی با بنده اعلام کردند بدلیل مشغله کاری از سمت ریاست بیمارستان انار استعفا خواهند داد .

وی در پایان از عدم برخورد صحیح و مناسب پرسنل بیمارستان با مراجعین نیز انتقاد کرد و گفت: باید پرسنل رفتار های صحیح در برخورد با مراجیعین از خود نشان دهند تا مراجیعن علاوه بر غم نبود پزشکان متخصص در زمان مراجعه از چیز  دیگری ناراحت نشوند.

در ادامه جلسه علی یوسف زاده نایب رئیس شورای شهر از نبود فرد اناری در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان انتقاد کرد و گفت: چرا در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، حتی یک نفر اناری نیست.

img_2173

این جلسه با بحث و گفت و گوی اعضای جلسه ادامه یافت و در پایان مصوب شد اعضای شورای شهر به همراه تعدادی از مسئولین ارشد شهرستان برای دیدار با وزیر بهداشت و درمان در تهرا حضور یابند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 6:58 ق.ظ

واقعا دست شماها که اناری هستین درد نکنه خدا خیرتون بده لااقل شماها دلتون بسوزه کاری بکنین

نام و نام خانوادگي سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 7:25 ق.ظ

ضمن تقدیر ازاعضای محترم شورای شهر حتما میدانید پروژه کمربندی پروژه ملی است وارتباطی به شورا ندارد

ناشناس سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 9:21 ق.ظ

این شبکه بهداشتی ها که فقط حـــــــــــــــــــــــرف میزنن.!! و آب میخوان بخورن باید از رفسنجونیا اجازه بگیرن!!!! ب جد میشه گفت اگ زیر نظر کرمان بودیم سالهاست که بیمارستانی مجهز داشتیم.علوم پزشکی رفسنجان منحل میشه به درک که بشه!!!علت استعفا خانم گنجی هم یا به گفته خودش مشغله کاریست و یا ………الله اعلم.

بنده نواز سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 5:19 ب.ظ

سلام.خانم دکتر گنجی حق داشت استعفا بده وقتی ازمایشگاه از ۵تا ادم که ازمایششون مثل همه از یکی۸تومن از یکی۳۵۰۰و ازیکی۷۰۰ می گیره باید استعفا بده.خانم دکتر گنجی نمی تونه ببینه این همه بی قانونی در این بیمارستان انجام میشه.

ناشناس چهارشنبه 2 نوامبر 2016 - 9:54 ب.ظ

خدا پدرتون و بیامرزه انار ما

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی