جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی با صدور پیامی؛ تسلیت گفتند.

حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی با صدور پیامی؛ تسلیت گفتند.

به گزارش ” انارما” ، متن این پیام به شرح زیر آمده است:
بسمه تعالی

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر و در ایام حزن و اندوه و در آستانه اربعین شهادت حضرت سید الشهدا(ع)، ضایعه مؤلمه ارتحال جانسوز مبارز نستوه و خستگی ناپذیر عالم جلیل القدر مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی (رضوان الله علیه) را به خانواده و بازماندگان ایشان و عموم مردم انقلابی استان کرمان بویژه مردم مومن و شهیدپرور شهرستانهای رفسنجان و انار تسلیت عرض می‌کنم.

قطعاً تاریخ انقلاب اسلامی بر اخلاص و شجاعت آن مجاهد انقلابی، که در دوران سراسر ظلم ستمشاهی برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی (قدس سره) افتخار آ فرید، گواهی خواهد داد ، پس از پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت حمایت از نظام، انقلاب اسلامی و امامت و رهبری حضرت امام خمینی و حضرت امام خامنه ای، تا آخر عمر با برکتش با شجاعت و شهامت انقلابی ایستادگی و پایداری نمود.
امیدواریم با فضل الهی راه آن روحانی ولایت مدار و انقلابی دنبال گردد و بصیرت وی الگویی برای همه پیروان ولایت و رهبری باشد.
از محضر پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و فرزند شهیدش حجت الاسلام شهید علی پورمحمدی و صبر جمیل برای بازماندگان محترم و معززش را مسئلت می‌کنم.
والسلام
حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری چهارشنبه 16 نوامبر 2016 - 3:24 ب.ظ

سلام. خدارحمتشون کنه ضمنآپدر آقای پورمحمدی رئیس شبکه ۳ وعموی پورمحمدی وزیر دادگستری وپدرخانم آقای سیدمحمدحسینی وزیر فرهنگ دولت احمدی نژادبودند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی