جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به همت اداره کتابخانه های عمومی و اتاق اصناف شهرستان انار طی ویژه مراسمی در محل بازارچه صاحب الزمان (عج) شهر انار و با حضور کسبه و بازاریان تعداد ۵۰۰جلد کتاب تجارت موفق بین مغازه داران و کسبه توزیع گردید .

به همت اداره کتابخانه های عمومی  و اتاق اصناف شهرستان انار طی ویژه مراسمی در محل بازارچه صاحب الزمان (عج) شهر انار و با حضور کسبه و بازاریان تعداد ۵۰۰جلد کتاب تجارت موفق بین مغازه داران و کسبه توزیع گردید .

به گزارش” انارما ” در راستای همگانی نمودن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تحقق شعار سال نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر “سال خواندن “به همت اداره کتابخانه های عمومی  و اتاق اصناف شهرستان انار طی ویژه مراسمی در محل بازارچه صاحب الزمان (عج) شهر انار و با حضور کسبه و بازاریان تعداد ۵۰۰جلد کتاب تجارت موفق بین مغازه داران و کسبه توزیع گردید .

حجت الاسلام فراهانی  مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان انار به عنوان سخنران این مراسم نکاتی درخصوص فقر فرهنگی و معضل عدم توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی را بیان نمودند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی انار نیز در این مراسم ضمن تشکر از اتاق اصناف شهرستان به خاطر تهیه این کتاب؛ ابراز امیدواری نمود تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین تمامی اقشار جامعه نهادینه شود.

 

snapshot12

snapshot13

snapshot14

snapshot15

snapshot16

snapshot17

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مخالف حجاب پرس شنبه 19 نوامبر 2016 - 4:38 ب.ظ

خدا حاج آقای فراهانی را حفظ کنه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی