جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

یکی از مخاطبین پایگاه اطلاع رسانی ” انارما”  یادداشتی در خصوص “نگاهی واقع بینانه به مسائل جاری کشور و گذشته ی پرمخاطره ی انقلاب و چرایی  نگاه امیدوار کننده رهبر انقلاب” به این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرده است که متن آن به شرح زیر است: بسمه‌تعالی رهبری معظم انقلاب  در جمع مردم اصفهان برای […]

یکی از مخاطبین پایگاه اطلاع رسانی ” انارما”  یادداشتی در خصوص “نگاهی واقع بینانه به مسائل جاری کشور و گذشته ی پرمخاطره ی انقلاب و چرایی  نگاه امیدوار کننده رهبر انقلاب” به این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرده است که متن آن به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی
رهبری معظم انقلاب  در جمع مردم اصفهان برای دومین بار در چند سخنرانی اخیر بر این نکته تاکید کردند که آینده را بهتر از امروز می بینند و به آینده با تکیه بر این جوانان مومن وانقلابی امیدوارتر از حال هستند.
اولین بار ایشان در پاسخ به یکی از سرداران سپاه اسلام در دیدار با فرماندهان سپاه، که از عمل نکردن مسئولین به توصیه های رهبری گلایه کرده بودند فرمودند : من نسبت به آینده هیچ نگرانی ندارم و معتقدم به توفیق الهی، فردای کشور از امروز آن، بسیار بهتر خواهد بود.
دومین بار هم همین  در جمع مردم اصفهان همین عرایض را تکرار کردند که نشان از تاکید ایشان بر این موضوع دارد و معظم له آینده را روشن می بینند.
با نگاهی واقع بینانه به مسائل جاری کشور و گذشته ی پرمخاطره ی انقلاب میتوان به چرایی این نگاه امیدوار رهبری پی برد.
در روزگاری نه چندان دور که اصلاحات بر این کشور حاکم بود وبسیاری از دلسوزان انقلاب از بقای انقلاب ناامید شده بودند رهبری مدبرانه ی ایشان انقلاب را از گردنه های خطرناک تزویر و نفاق عبور داد.
چه در دوران سیاه قتلهای زنجیره ای که بعدها مشخص شد با هماهنگی کثیف دستگاه اطلاعاتی دولت اصلاحات انجام شد.
چه در قائله ی کوی دانشگاه که گردانندگان اصلی آن معاون وزیر کشور و وزیر علوم دولت اصلاحات بود.
چه در ماجرای تحصن مجلس ششم.
چه در نطقهای آتشین مجلس ششم در متهم ساختن جمهوری اسلامی.
چه در دوران هشت ساله اصلاحات که عده ای با توهم رای مردم خود را مالک همه چیز کرده بودند و تیشه به ریشه ی نظام میزدند.
چه در فتنه ی کور سال ۸۸٫
چه در نامه های بی سلام و والسلام.
چه در نامه های جام زهر و چه و چه و چه.
در همه ی آن موراد که دقت کنیم میبینیم جمهوری اسلامی از گردنه های سختی عبور کرده تا به امروز به این اقتدار داخلی و خارجی رسیده که قدرت به اول منطقه به اذعان دشمنان تبدیل شده.
در ماجرای نامه ی جام زهر به رهبری توسط عده ای ازنمایندگان مجلس ششم که دقیق شویم در متن نامه می بینیم این عده با اشاره به همان حوادث خودساخته از جمله قتلهای زنجیره ای و نسبت دادن آن به بدنه ی حزب الله که مخالف دولت اصلاحات بوده سعی در ایجاد جو روانی در جامعه دارد مبنی بر اینکه یک گروهی در جامعه برای پیشبرد اهداف خود حتی دست به قتل و ضرب و شتم و جرح مخالفان میزنند.
در آن روزهای سیاه که فتنه اصلاحات در کشور سایه انداخته بود و تمام نیروهای انقلاب را به گوشه ای رانده بود تنها بازویی که در برابر مکر و تزویر این قوم پلید ایستاد ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بود که با روشن گری های بی مثال خود جامعه را به سطحی از آگاهی رساند که در دوره های بعدی طومار این پلیدان را پیچید و امروز نامهایی که زیر نامه ی جام زهر را امضا کرده بودند را فقط در شبکه های بی بی سی میتوان یافت و مابقی چنان از سپهر سیاسی حذف شده اند و یادر لاک خود فرو رفته اند که مایه ی عبرت سایرین شده اند.
در آن دوران و آن حوادث مزورانه ی فتنه گون هیچ کس باور نمیکرد روزی ورق برگردد و سیاهی بماند برای زغال اما جمهوری اسلامی در سایه رهبری سیدعلی خامنه ای به این مهم رسید وامروز جمهوری اسلامی در اوج بالندگی و اقتدار به سر میبرد.
نگارنده از یادآوری آن دوران سیاه تنها یک تذکر به دوستانی که از شرایط امروز کشور ناامید هستند میدهم که شرایط امروز کشور را با آن روز مقایسه کنید تا به عمق حرف رهبری که میفرمایند آینده روشن است پی ببرید.
ما همگی اتفاق نظر داریم که تکیه برآمریکا نتیجه ای جز خواری و عقب ماندگی برای کشور نداشته و نخواهد داشت و نتیجه ای جز همین کلاه برجام(بخوانید بشکه برجام) که تا پشت پای کدخداباوران کشیده شده برای ایشان درپی نخواهد داشت لیکن از قدرت جوانان مومن و انقلابی در سایه هدایت های رهبری هم نباید غافل شد که ان حزب الله هم الغالبون.

محقق : م – اناری

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

پیمان شنبه 19 نوامبر 2016 - 9:48 ق.ظ

آقای محقق دمت گرم از این حرفها بیشتر بنویس

رسا شنبه 19 نوامبر 2016 - 9:49 ق.ظ

مرگ بر اصلاحات خائن نه همه آنها

حسن شنبه 19 نوامبر 2016 - 9:50 ق.ظ

آمریکا در چه فکری فتنه گر در چه خوابی

حسینا شنبه 19 نوامبر 2016 - 9:53 ق.ظ

تا رهبری مثل امام خامنه ای است ومردمی بصیر دیگه تاریخ تکرار نمیشه

پورگنجی شنبه 19 نوامبر 2016 - 11:38 ق.ظ

احسنت و آفرین به بینش سیاسی و تحلیل این عزیز
سایت انار ما احتیاج به بصیرت افزایی بیش از این برا جوانان و نوجوانان عزیز دارد که امید آن است در این زمینه فعال تر و کوشاتر از قلم افسران جنگ نرم استفاده نماید و به ندای حضرت آقا در زمینه جنگ نرم عمار گونه لبیک گوید .
یا علی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی