یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های امروز نمازجمعه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تبریک گفت و افزود:هر چه ارتباط انسان با خداوند متعال و امامان معصوم (ع) بیشتر باشد از گزند آفات و حوادث محفوظ خواهد بود. وی افزود: علل دوری ما از امام زمان […]

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های امروز نمازجمعه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تبریک گفت و افزود:هر چه ارتباط انسان با خداوند متعال و امامان معصوم (ع) بیشتر باشد از گزند آفات و حوادث محفوظ خواهد بود.

وی افزود: علل دوری ما از امام زمان (عج) عدم فهم لازم از آموزه های دین ، علاقه به دنیا ، و بی وفایی ها و شکستن پیمان ها و گناهان و معاصی است .

امام جمعه انار گفت:شخص منتظر امام زمان (ع) باید در انجام اوامر الهی و ترک محرمات کوشا بوده و از یاد امام زمان (عج) و توسل به اهل بیت (ع) غافل نشود.

حجت الاسلام منتظری با تبریک میلاد پیامبر رحمت(ص) و هفته وحدت گفت: وحدت یکی از اموزه های قران کریم است و پیامبر اکرم همواره امت اسلامی را به اتحاد و هم بستگی و دوری از تفرقه و پراکندگی دعوت میفرمود.

وی افزود: امریکا و انگلیس در راستای ایجاد تنش و اختلاف میان مسلمانان در تاسیس گروه های تکفیری تلاش کردند و امروز امت اسلامی شاهد جنایات این گروه ها در قتل عام مسلمانان مظلوم است .

امام جمعه شهرستان انار تمدید ۱۰ ساله تحریم های ایران راتوسط آمریکا محکوم کرد و گفت :امریکا با نقض صریح و قطعی برجام نشان داد که همچنان خوی دشمنی و گرگ صفتی خودش را حفظ کرده است.

وی به عظمت شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت : این شهیدان با بصیرت و آگاهی فوق العاده و شوق شهادت از همه ی هستی خود گذشتند و غیرت دینی خود را در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به نمایش گذاشتند.

امام جمعه انار هجدهم آذر روز(شهرستان انار ) را گرامی داشت و گفت: روز هجدهم آذربرابر با هشتم محرم سال ۱۳۵۷ در جریان قیام انقلابی مردم ۳ نفر از جوانان پاک و مومن این شهرستان شهیدان ندافیان ،انارکی محمدی و قدیری به فیض شهادت رسیده و بیش از ۴۰ نفر از مردم انقلابی انار مجروح شدند.

وی افزود : به بهانه این روز بزرگ باید با استفاده از نخبگان و دلسوزان و باتوجه به ظرفیت ها و قابلیت های منطقه به عمران و توسعه ی شهرستان انار پرداخت.

امام جمعه شهرستان انار در پایان خطبه ها گفت: با صحبت ها و مذاکراتی که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضور نماینده محترم مجلس و فرماندار محترم شهرستان انار شد به زودی بیمارستان انار مجهز به سی تی اسکن و رادیو گرافی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

امیدوار یکشنبه 11 دسامبر 2016 - 9:46 ق.ظ

آقای منتظری خیال می کنید درد مردم فقط بیمارستان انار خرید وسیله هست دکتر خوب پیدا کنید وسیله خریدن کار مهمی نیست فکری به حال کارهای دیگه هم بکن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی