دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما ،  ۲۲آذرماه و در ادامه پیگیریهای شهرستان مبنی بر تسریع در احداث پل تقاطع غیر همسطح کمربندی انار طی توافقات جلسه ای که فرماندار انار و مسئولین شهرستان با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار این پروژه در تاریخ ۱۱ آبانماه در محل کارگاه جهاد نصر داشتند و با توجه به […]

به گزارش انارما ،  ۲۲آذرماه و در ادامه پیگیریهای شهرستان مبنی بر تسریع در احداث پل تقاطع غیر همسطح کمربندی انار طی توافقات جلسه ای که فرماندار انار و مسئولین شهرستان با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار این پروژه در تاریخ ۱۱ آبانماه در محل کارگاه جهاد نصر داشتند و با توجه به مساعدت وزارت و راه و شهرسازی و همکاری کلیه دستگاه ها اعم از پیمانکار،راه و شهرسازی ،راهداری ،پلیس راه و صبح دیرووز دوشنبه  جهت اجرای پایه های پل تقاطع غیر همسطح کمربندی انار مسیر عبوری یزد به کرمان و رفسنجان مسدود شده و از طریق اولین دوربرگردان محور شهربابک انجام می شود.

فرماندار انار  با حضور در تقاطع غیر همسطح ضمن تشکر از کلیه نهاد ها و دست اندرکاران این پروژه اظهار داشت : خوشبختانه به حول و قوه الهی عملیات احداث تقاطع کمربندی انار در حال انجام است و هم اکنون نیز در حال نصب تیرهای روگذر می باشند و ما هم از طرق مختلف پیگیر حل مشکلات و معارض و تسریع در اجرای این پروژه هستیم.

وی ضمن تشکر از مسئولین وزارت راه و شهرسازی ، شرکت جهاد نصر ، شرکت آبادگران رفاه ،پلیس راه و دیگر دست اندرکاران در این پروژه از آنها خواستند تا با عملیات عمرانی این پروژه را با سرعت بیشتر به پایان برسانند.

contentimages_37080

contentimages_37083

contentimages_37082

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

راستگو سه‌شنبه 13 دسامبر 2016 - 4:44 ب.ظ

متشکریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی