پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

صبح امروز یکشنبه ۲۸آذر، نمایشگاه کتاب شهرستان انار با حضور مسئولین در حسینیه محله پایین افتتاح شد. به گزارش انارما، این مراسم با حضور ائمه جمعه انار و امینشهر  و تنی چند از مسئولین و با شرکت دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت زینب(س) در حسینیه محله پایین انار افتتاح شد. یوسفی مسئول نمایشگاه […]

صبح امروز یکشنبه ۲۸آذر، نمایشگاه کتاب شهرستان انار با حضور مسئولین در حسینیه محله پایین افتتاح شد.

به گزارش انارما، این مراسم با حضور ائمه جمعه انار و امینشهر  و تنی چند از مسئولین و با شرکت دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت زینب(س) در حسینیه محله پایین انار افتتاح شد.

یوسفی مسئول نمایشگاه کتاب در حاشیه این مراسم درگفت و گو با خبرنگار انارما ضمن تقدیر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد انار در برپایی نمایشگاه گفت:۳هزار عنوان کتاب از ۶۰ ناشر معتبر کشور برای نمایشگاه کتاب انار تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه کتاب های نمایشگاه در بخش های متنوعی همچون تاریخ ، ادبیات ،روانشناسی ،مذهبی و کودک و نوجوان است گفت:تخفیف های ویژه بین ۳۰تا۵۰درصد برای کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

یوسفی در پاین ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه پربار مورد استقبال مردم شهرستان انار قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام خانوادگی حسن یکشنبه 18 دسامبر 2016 - 1:59 ب.ظ

فرماندار هیچ وقت نیست همش کرمانه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی