پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

فرماندار انار در بازدید تقاطع کمربندی گفت: احداث پل کمربندی انار بحمدالله در دولت تدبیر و امید آغاز و با سرعت هرچه تمام تر در حال پیشرفت و ادامه کارمی باشد. به گزارش انارما ، چهارم دیماه سیدضیاالدین طباطبائی به اتفاق معاون برنامه ریزی ،شهردار ،رئیس شورای شهر ،رئیس اداره راه و شهرسازی انار و […]

فرماندار انار در بازدید تقاطع کمربندی گفت: احداث پل کمربندی انار بحمدالله در دولت تدبیر و امید آغاز و با سرعت هرچه تمام تر در حال پیشرفت و ادامه کارمی باشد.
به گزارش انارما ، چهارم دیماه سیدضیاالدین طباطبائی به اتفاق معاون برنامه ریزی ،شهردار ،رئیس شورای شهر ،رئیس اداره راه و شهرسازی انار و پیمانکار تقاطع از عملیات نصب تیرهای افقی و ادامه عملیات حفاری شمعهای باقیمانده این پروژه بازدید و روند احداث این پل را مطلوب ارزیابی نمودند.

لازم بذکر است باتوجه به توضیحات  برخورداری مهندس ناظر پروژه هم اکنون با احداث ۴ شمع باقیمانده از مجموع ۷۰ شمع عملیات حفاری و بتن ریزی آنها به اتمام می رسد و عملیات اجرای دالها (سقف) زیر گذرها شروع شده که یکی از سقفها در حال آرماتوربندی و قالب بندی می باشد و ۳ دال دیگر در حال خاکبرداری و قالب بندی می باشد .

همچنین در خصوص روگذر اصلی عملیات نصب تیرهای فلزی(افقی) که وزنی حدود ۲۰۰ تن را دارا هستند در محل پایه ها نصب شده و آماده اجرای سقف می باشد که بزودی عملیات آرماتور بندی و قالب بندی آن انجام خواهد شد.

 فرماندار انار در پایان بازدید از تلاشهای بعمل آمده توسط وزارت راه و شهرسازی علی الخصوص شرکت ساخت و توسعه راه های جنوب شرق کشور ( نظریان و همکارانشان در استان و پیمانکار پروژه) تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که این پروژه که در دولت تدبیر و امید شروع شده است و هم اکنون نیز با سرعت بالا درحال احداث می باشد بزودی برای مردم و مسافران قابل بهره برداری گردد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

آرش یکشنبه 25 دسامبر 2016 - 7:36 ق.ظ

بعد چند سال اینقد پیشرفت کرده شما مینویسی به سرعت؟؟ به سرعت کار انجام دادن ندیدی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی