جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

۱۱دیماه جلسه پیگیری حل مشکلات ابلاغ طرح هادی اراضی روستای ده رئیس در فرمانداری انار برگزار شد…

  ۱۱دیماه جلسه پیگیری حل مشکلات ابلاغ طرح هادی اراضی روستای ده رئیس در فرمانداری انار برگزار شد.

به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار ، در این جلسه که نماینده اداره بازرسی استانداری ،نماینده اداره امور روستایی استانداری ،بنیاد مسکن و مسئولین دیگر مربوطه حضور داشتند ، فرماندار انار گفت:بنده از ابتدا که در شهرستان انار توفیق خدمت به مردم شریف این شهرستان را پیدا کردم باتوجه به مراجعات متعدد اهالی روستای ده رئیس یکی از اولویتهای کاری خود را حل و فصل این مسئله (ده رئیس) و پیگیری جهت ابلاغ طرح هادی این روستا قرار دادم.

وی افزود: با توجه به اینکه این مسئله از مدتهای قبل حل نشده باقی مانده بود ولی در کنار دیگر امور این مسئله را بصورت جدی مورد پیگیری قرار دادم و در این خصوص طی جلسات متعدد در ماه های گذشته با مدیران کل بنیاد مسکن،مدیر کل بازرسی استانداری،مدیر کل  امور روستایی ،طرح در جلسات متعدد با امور قضائی ،شورای تامین و … تبادل نظر و ارزیابی نمودیم.

طباطبایی تصریح کرد:  با توجه به سفر مدیر کل  بازرسی استانداری (۵ دیماه) به شهرستان انار ،ایشان هم از نزدیک در جریان این مسئله قرار گرفته اند و با جلساتی که در هفته قبل و امروزتشکیل شد سعی خواهیم کرد به لطف خدا به نتیجه برسیم.

فرماندار انار  در پایان خاطر نشان کرد:  باتوجه به اینکه حل و فصل اینگونه مسائل نیاز به یک پروسه زمانی و اعلام نظر چندین دستگاه اجرایی دارد در تلاشیم که در روزهای آینده این مسئله مرتفع گردد و مشکل مردم این روستا حل شود .

فرماندار انار  در ادامه این جلسه ضمن استماع نظرات ادارات مختلف حاضر در جلسه از پیگیری و مساعدت کلیه دستگاه های اجرایی جهت حل و فصل این مسئله تشکر و قدردانی نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شاهد شنبه 31 دسامبر 2016 - 8:54 ب.ظ

خدا خیرتون بده سید بزرگوار فرماندار محترم بنده نیز بیخبر از پپیگیریهای مجدانه حضرتعالی نیستم خبر داریم که چه روزهایی رو از تعطیلات خودتون رو که میبایست کنار خانواده باشین گذشتین و به رایزنی جهت حل این مشکل پرداختین
انشاالله هرجاهستین موفق وپیروز باشین

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی