جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

حجت الاسلام سالارکیا گفت: امروز از رسانه کشوری و ملی گلمند هستم که چرا مطالب توام با معرف و بینش هاشمی رفسنجانی در زمان احیا ایشان ما را از آن محروم کرده است و در طی اجرای مراسم هایشان در فضاهای مجازی بیشتر شاهد صحبت ها و سخنان ایشان می بودیم .

حجت الاسلام سالارکیا گفت: امروز از رسانه کشوری و ملی گلمند هستم که چرا مطالب توام با معرفت و بینش هاشمی رفسنجانی در زمان احیا ایشان ما را از آن محروم کرده است و در طی اجرای مراسم هایشان در فضاهای مجازی بیشتر  شاهد صحبت ها و سخنان ایشان می بودیم .

به گزارش ” انارما“؛ مراسم بزرگداشت  ارتحال حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یار دیرین انقلاب،امام و رهبری با حضور گسترده همه اقشار و  مسئولین شهرستان انار صبح روز پنجشنبه ۲۳دی ماه در مهدیه امامزاده محمدصالح (ع) انار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سالارکیا مدرس و عضو هیت علمی دانشگاه  ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ضایعه‌ای بزرگ برای ملت ایران و نظام اسلامی عنوان کرد و گفت:آقای هاشمی رفسنجانی شخصیت بزرگی بودند که اراده الهی به ایشان تعلق گرفت و از بین ما رفتند.

سالارکیا در خصوص شخصیت آیت الله هاشمی گفت:‌ آنچه که دنیا را به تعجب وا داشته است پیمانی است که رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود فرموده‌اند شخصی نیست که همانند هاشمی‌فسنجانی مرا همیاری کند زیرا پیمان دوستی ما ۵۹ سال پیش در بین‌الحرمین بسته شد.

حجت الاسلام سالارکیا با گله مندی از صدا و سیما خاطر نشان کرد : امروز از رسانه کشوری و ملی گلمند هستم که چرا مطالب توام با معرفت و بینش هاشمی رفسنجانی در زمان احیا ایشان ما را از آن محروم کرده است و در طی اجرای مراسم هایشان در فضاهای مجازی بیشتر  شاهد صحبت ها و سخنان ایشان می بودیم .

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد : ویژگی خاص هاشمی رفسنجانی این بود که او مطیع محض حضرت امام(ره) بود و بعد از امام هم مطیع مقام معظم رهبری بود و حتی در مواردی که با مقام معظم رهبری در برخی امور اختلاف نظر داشتند و رودر رو میشدند می گفت که من رهرو و مطیع امر شما هستم.

این مراسم با مرثیه خوانی علی تقی زاده ادامه یافت.

لازم بذکر است حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی یکشنبه شب به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این روحانی فقید صبح سه شنبه ۲۱دی پس از تشییع باشکوه در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس پنج‌شنبه 12 ژانویه 2017 - 7:59 ب.ظ

چرا هیچ عکسی نذاشتین؟؟

سردبیر پنج‌شنبه 12 ژانویه 2017 - 8:37 ب.ظ

سلام و عرض ادب/
لطفا به لینک “گزارش تصویری” مراجعه کنید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی