شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما،به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز پنج شنبه مسابقه نقاشی میهمانی لاله ها ویژه کودکان اناری به همت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری آموزش و پرورش ، سپاه ناحیه انار و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  در رواق امامزاده محمدصالح (ع)برگزار شد. […]

به گزارش انارما،به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز پنج شنبه مسابقه نقاشی میهمانی لاله ها ویژه کودکان اناری به همت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری آموزش و پرورش ، سپاه ناحیه انار و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  در رواق امامزاده محمدصالح (ع)برگزار شد.

کودکان قبل از برگزاری این مسابقه با حضور مسئولین بر سر قبور شهدای شهرستان انار حضور یافتند و ضمن غباررویی با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

اهل انارم پنج‌شنبه 2 فوریه 2017 - 3:02 ب.ظ

آفرین به شما….

دانش آموز پنج‌شنبه 2 فوریه 2017 - 5:06 ب.ظ

سلام آقای ….میزتنان مهم تر است یا این بچه های هنرمند و معصوم؟؟ این بچه ها هم زمانی ک بزرگ شدن شما ب دشمنشون بیانیه میدین و ازش تشکر میکنیین؟؟؟

متولد دی جمعه 3 فوریه 2017 - 9:10 ب.ظ

خیلی جالبه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی