شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان با تاکید براجرای برنامه های خوب و متنوع برای مردم تاکید شد شئونات اسلامی در جشن ها رعایت شود…

در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان با تاکید براجرای برنامه های خوب و متنوع برای مردم تاکید شد شئونات اسلامی در جشن ها رعایت شود.

به گزارش انارما ، پیش از ظهر امروز شنبه ۱۶بهمن جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر در شهرستان انار با حضور امام جمعه انار ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی ، مسئول امور بانوان فرمانداری و تنی چنداز مسئولین در دفتر امام جمعه انار تشکیل شد.

در این جلسه حجت الاسلام منتظری خواستار کنترل و نظارت بر کیفیت برگزاری جشن های دهه فجر شد و گفت: جشن های انقلاب باید بگونه ای باشد که با نام انقلاب اسلامی همخوانی داشته باشد و شئونات حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه باید برای مردم برنامه های خوب و متنوع اجرا شود گفت: حفظ بافت مذهبی مردم نکته ی بسیار برجسته ای است که مسئولین باید قدربدانند و در برگزاری مراسمات به این نکته توجه داشته باشند.

در ادامه جلسه سرهنگ مرادی زاده با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:به گفته ایشان مسئولان باید در هر پست و منصبی که هستند آنجا را تنگه احد بدانند و در انجام وظایف خود و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

فرمانده سپاه انار تصریح کرد:هیچکس مخالف شادی و نشاط مردم نیست اما برگزاری مراسمات با حفظ حرمت ها و جلوگیری از اجرای برنامه های زننده خواسته ای است که مسئولین مربوطه باید به آن توجه داشته باشند.

مهدی منتظری مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی انار با دعوت مردم برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن خاطر نشان کرد: شاد بودن بخشی از سفارشات اهل بیت می باشد که ما همواره بر آن تاکید داریم و هیچکس مخالف آن نیست پس نباید این موضوع را وارد جناح بندی سیاسی کرد و به گونه ای وانمود شود که فلان جناح طرفدار غم است و جناح دیگر طرفدار شادی. خیر! اینگونه نیست و همه شادی و نشاظ را دوست دارند.

منتظری خواستار نظارت جدی و بازبینی دقیق تئاتر ها و جشن های ویژه دهه فجر در سطح شهرستان انار شد و گفت:بعضا میبینیم الفاظی در این تئاتر ها به کار برده میشود که حتی با ارزش های نظام و این ایام در تضاد است و یا در تئاتر ها حرکات زننده ای اجرا میشود که کرامت و جایگاه رفیع زنان را زیر سوال می برد.

مهدی قدیری مسئول روابط عمومی شهرداری انار نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری در زمینه فضاسازی شهری برای ایام الله دهه فجر گفت: برای برگزاری جشن انقلاب نیز به اشخاصی که میخواهند برنامه اجرا کنند تذکراتی راجب رعایت شئونات داده خواهد شد.

همچنین در این جلسه خواجه پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز از کلنگ زنی پروژه احداث زمین چمن فوتبال در بیاض در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مسئولین استانی قرار است برگزار شود که از مسئولین انار نیز برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.

وی با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در سالن ورزشی آزادگان انار خواستار ارائه مجوزات لازم از سوی نهاد برگزار کننده جشن به اداره ورزش و جوانان شد و گفت:از آنجا که این جشن در سالن ورزشی برگزار می شود نیاز است مسئولین برگزاری جشن هرچه سریعتر نامه شورای تامین را به اداره ورزش و جوانان انار ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

حسینی شنبه 4 فوریه 2017 - 9:07 ب.ظ

مقابله با ناهنجاریها باید سالهای قبل شروع میشد باز هم شکر این دو برادر این حرکت را شروع کردن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی