جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به مناسبت ایام الله دهه فجر  جشن و همایش ویژه بانوان با همکاری امور بانوان فرمانداری و شهرداری انار در سالن تالار شهر برگزار شد. به گزارش ” انارما” صبح امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر  جشن و همایش ویژه بانوان با همکاری امور بانوان فرمانداری و شهرداری انار  […]

به مناسبت ایام الله دهه فجر  جشن و همایش ویژه بانوان با همکاری امور بانوان فرمانداری و شهرداری انار در سالن تالار شهر برگزار شد.

به گزارش ” انارما” صبح امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر  جشن و همایش ویژه بانوان با همکاری امور بانوان فرمانداری و شهرداری انار  برگزار شد.

در این جشن با حضور امام جمعه انار ،دادستان ،شورای شهرستان و  دکتر نخعی مشاور امور خانواده و خانم سرچشمه پور کارآفرین برتر کشوری و مشاوران امور بانوان ادارات و جمعی از مسئولین شهرستان در تالار شهر انار برگزار گردید.

  موسوی مشاور امور بانوان فرمانداری خاطرنشان کرد: جشن های انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است که با جانفشانی های خود این انقلاب را به پیروزی رسانده اند و بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه بی تردید نقش  اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

خانم نخعی هم در مورد موضوعات مختلف روانشناسی بانوان و همچنین  خانم سرچشمه پور در مورد زنان کارآفرین و اشتغال جوانان مطالبی عنوان نمودند.

در طی مراسم گروه موسیقی عشاق با اجرای چند قطعه موسیقی برنامه را به پایان رساندند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی