جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

جشن انقلاب با حضور بیش از ۲۷۰کودک و نوجوان اناری در تالار شهر با اجرای برامه های شاد و متنوع برگزار شد…

جشن انقلاب با حضور بیش از ۲۷۰کودک و نوجوان اناری در تالار شهر با اجرای برامه های شاد و متنوع برگزار شد

به گزارش انارما ، جشن بزرگ پیروزی انقلاب امروز چهارشنبه ۲۰بهمن   به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باحضور حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار.حجت الاسلام فراهانی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ،علی رحیمی شهردار انار  ،اقدس السادات موسوی مشاور امور بانوان فرماندار  و همچنین خانم شجاعی همسر  فرماندار ساعت ده صبح در تالار شهر برگزار شد.
در این جشن که بیش از۲۷۰ کودک و نوجوان اعضا کانون و مدارس شهید علیزاده ، مدرسه سعدی ، پسرانه شاهد و دخترانه آیت الله خامنه ای و افرینش شرکت داشتند برنامه های شاد و ویژه ای به مناسبت سی و هشتمین بهار انقلاب اجرا گردید.
نرگس باقری عضو کانون قصه بچه های انقلاب را پرده خوانی کردند و بچه های مدرسه شاهد و دخترانه آیت الله خامنه ای سرود های انقلابی  اجرا نمودند و گروه نمایشی کانون و مدرسه آیت الله خامنه ای نیز نمایش کوتوله ای که فریاد می زد را اجرا نمودند .
سخنرانی آقای فر اهانی و بیان قصه های انقلاب و خاطرات انقلاب از زبان امام جمعه شهر بچه ها را به حال و هوای بچه های انقلاب برد و در پایان با پخش کلیپ فعالیتهای کانون و پذیرایی مراسم پایان پذیرفت.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی