جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

اولین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار با حضور علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان افتتاح شد…

اولین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار با حضور علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان افتتاح شد

به گزارش انارما ، صبح امروز پنجشنبه ۲۸بهمن مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار با حضور علیزاده مدیرکل ارشاد  استان کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار با ابراز خرسندی از فعالیت مستمر موسسات قرآنی شهرستان انار گفت: این موسسات در حد وسع مورد حمایت مسئولین شهرستان نیز هستند .

وی افزود:از نظر فعالیت های قرآنی در بخش های حافظین کل و قاریان شهرستان انار از بسیاری از شهرستان های استان و حتی کشور جلوتر هست و این نکته جای خرسندی دارد .

در ادامه جلسه علیزاه مدیرکل ارشاد کرمان نیز عمل به فرامین قرآنی را موجب خوشبختی و تعالی در زندگی روزمره دانست و گفت:شهرستان انار به نسبت جمعیت بیشترین مراکز قرآنی را در استان دارد و این نشان جایگاه ارزند قرآن و عترت نزد مردم انار می باشد.

علیزاده با اینکه هفته قرآن و عترت استان کرمان از دوم تا هشتم اسفند می باشد گفت: با تلاش های دوستان و همکارانم در شهرستان انار این هفته تبدیل به دهه شد و امروز اولین روز از دهه قرآن و عترت در استان کرمان می باشد.

در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار سیدحسین جعفری معاون اداره فرهنگ و ارشاد انار به خبرنگار انارما گفت:۳۶غرفه با همکاری موسسات قرآنی شهرستان،دانشگاه های آزاد و پیام نور  ، سپاه ، بسیج خواهران ،کانون فرهنگی مساجد و بهزیستی انار برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه کتاب با ۴۰درصد تخفیف عرضه میشود و غرفه فروش پوشاک حجاب هم به قیمت تولیدی عرضه میشود.

جعفری در پایان با بیان اینکه این اولین نمایشگاه قرآن  و عترت در شهرستان انار است گفت: این نمایشگاه بمدت یک هفته از هشت صبح تا هشت شب میزبان علاقمندان خواهد بود.

لازم بذکر است این نمایشگاه در حسینیه سیدالشهدا(ع) محله پایین انار واقع در خیابان شریعتی برپا شده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

محمد شنبه 18 فوریه 2017 - 2:58 ب.ظ

این غرفه ی بهشت وجهنم پیام نور برای کودکان مناسب نیست زیرا موجب ترس و دین گریزی انان در اینده خواهد شد و نسبت به خدای مهربان غضبناک خواهند شد…

اناری دوشنبه 20 فوریه 2017 - 8:48 ق.ظ

پاینده باشند همشهریامون امثال حاج آقای علیزاده.که هر جا باشند مایه ی خیر و برکتند…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی