شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در جمع مردم انار گفت:اشرافی گری یکی از تهدیدات بزرگی است که متاسفانه نمونه ای آن وجود ۶یا ۷مدیر و وزیر میلیاردی در مجموعه دولت است . به گزارش انارما ، مراسم بزرگداشت سومین روز تشییع و خاکسپا ری سه شهید گمنام انار و امین شهر عصر دیروز شنبه […]

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در جمع مردم انار گفت:اشرافی گری یکی از تهدیدات بزرگی است که متاسفانه نمونه ای آن وجود ۶یا ۷مدیر و وزیر میلیاردی در مجموعه دولت است .

به گزارش انارما ، مراسم بزرگداشت سومین روز تشییع و خاکسپا ری سه شهید گمنام انار و امین شهر عصر دیروز شنبه ۱۴اسفند با حضور حجت الاسلام محسن زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه انار با تقدیر از حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام گفت:مردم انار و امین شهر بار حضور حماسی خود نشان دادند قدردان خون مطهر شهدا هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا هرازچندگاهی با حضور خود در شهر ها فریاد رس میشوند گفت:هنگامی که بی تقوایی و سستی نسبت به آرمان و ارزش ها در مردم شکل می گیرد ، شهدا که یاران حقیقی رهبری معظم هستند به فریادمان می رسند تا بار دیگر به مسیر اصلی مان بازگردیم.

حجت الاسلام محسن زاده نیز در این مراسم با بیان اینکه از مواهب مادی دنیا هیچ چیز با جان انسان برابری نمی کند گفت:  وقتی انسان جان خود را بعنوان بزرگترین سرمایه در طبق اخلاص می گذارد و با خدای خود معامله می کند  تا اینکه بتواند با جان خودش ارزش های الهی را حفظ کند ،این جان در نزد خداوند قیمت پیدا می کند و خداوند هم خریدار او خواهد بود .

وی در بخشی از صحبت هایش اظهار داشت: شهدا توانسته اند با خون خود بقای انقلاب را تاکنون تضمین کنند و حفظ انقلاب از این پس به عهده ماست  و ما باید از انقلاب اسلامی در مواجهه با خطرات و تهدیداتی که در صدد آسیب زدن هستند مراقبت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله تصریح کرد: یکی از تهدیدات این است که عده ای در کشور امیدشان را از خدا بریده اند و در عوض به آمریکا دل بسته اند و معیشت مردم را در گرو ارتباط با آمریکا می دانند.

وی افزود: نه تنها راه را برای مقابله با دشمن میسر نمی کنند بلکه  دست در دست شیطان می گذارند.

محسن زاده با اشاره به خطر نفوذ گفت: نفوذ در مراکز تصمیم ساز کشور مانند مجلس شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی بخشی از پروژه دشمن در انتخابات سال گذشته بود و نفوذ در مراکز تصمیم گیرنده در انتخابات پیش رو پروژه دشمن  خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات سال گذشته گفت:در انتخابات مجلس شورای نگهبان و شورای اسلامی دشمنان انگلیسی ما لیستی را در تهران معرفی کردند که از آن لیست هر ۱۶نفرشان وارد مجلس خبرگان شدند و اما هنگامی که ملکه انگلیس به مردم کرمان پیامی داد و از آنها خواست تا به آیت الله خاتمی رای ندهند ،مردم کرمان در پاسخی دندان شکن با اختلاف۳۰هزار رای نسبت به نفر دوم به آیت الله خاتمی برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری رای قاطع دادند.

محسن زاده حذف نیروهای مومن و انقلابی را از دیگر خطرات پیش رو انقلاب اسلامی دانست و گفت:آقایان مدعی دولت اعتدال ابتدا با کلید آمدند اما با گیوتین نیروهای مومن و انقلابی را یکی یکی حذف کردند .دانشمندان هسته ای را از ادامه کار اصلی خود دلسرد و منع کردند تا آنها مجبور شوند برای گذران زندگی به شغل های غیر تخصصی مشغول شوند.

وی در پایان با بیان اینکه اداره مملکت روحیه انقلابی می خواهد گفت: اشرافی گری یکی از تهدیدات بزرگ برای انقلاب است که متاسفانه نمونه ای آن وجود ۶یا ۷ مدیر و  وزیر با دارایی های میلیاردی در مجموعه دولت است که وقتی از ابتدای انقلاب وضعیت این افراد را بررسی میکنیم می بینیم که آنها در ابتدا همه روستازاده بودند اما وضعیت کنونی آنها این سوال را دز اذهان ایجاد می کند که این پول ها را از کجا آورده اند.

نماینده ولی در سپاه ثارالله افزود:بر طبق قانون مسئولین و وزرا باید لیست دارایی های خود را اعلام کنند اما  ۳ وزیر دولت هنوز لیست اموالشان را اعلام نکرده اند و وقتی بیشتر دقت می کنیم می بینیم که آنها در جمع زدن اموال و دارایی های کلان از بس که گسترده است دچار مشکل شده اند.

این مراسم با مرثیه سرایی و نوحه خوانی حجت الاسلام قانع ادامه یافت و در پایان مراسم ، حاضرین در زیارتگاه شهدای گمنام  حضور یافتند .

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

حسن یکشنبه 5 مارس 2017 - 8:46 ق.ظ

احسن به محسن زاده

ر یکشنبه 5 مارس 2017 - 7:38 ب.ظ

مراسم خوبی بود ازسخنان درست ومنطقی اقای محسن زاده لذت بردم همه صحبتهای اورا بخوانند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی