جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

شهردار انار از شروع عملیات آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر انار قریب هشتاد هزار متر مربع خبر داد.

شهردار انار از شروع عملیات آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر انار  قریب هشتاد هزار  متر مربع خبر داد.

 به گزارش ” انارما” رحیمی شهردار انار در این راستا عنوان کرد: با تأکید بر اینکه توجه به عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های عمرانی از مهم ترین وظایف شهرداری است،امید داریم که بتوانیم گامی هر چند کوچک در برآوردن نیازهای اساسی مردم شهر برداریم  .

ایشان همچنین در ادامه  بیان کرد:تا کنون قریب هشتاد هزار  متر مربع از معابر و کوچه های سطح شهر آسفالت شده است و شهرداری با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر، آمادگی آسفالت کوچه های خاکی با مشارکت شهروندان را دارد.
انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

خواهش _تمنا چهارشنبه 15 مارس 2017 - 11:01 ق.ظ

هم حال وخیم ما مراعات شود
هم باعث جنبش مقامات شود

تنها نه فقط سال چهارم،ای کاش
سالی دو سه بار انتخابات شود…

علی چهارشنبه 15 مارس 2017 - 10:18 ب.ظ

فقط بخاطر نزدیک.انتخابات شورا است

م _ ا پنج‌شنبه 16 مارس 2017 - 3:35 ق.ظ

شهرداری فقط به دنبال سیاه بازی و خودنمایی است ، چرا خیابانهای اصلی شهر مانند بولوار آیت الله خامنه ای ، خیابان مسکن مهر ، خیابان امام رضا (ع) در پائین امامزاده ، خیابان صدرآباد اطراف دبیرستان امام حسین (ع) و چند خیابان اصلی دیگر را آسفالت نمیکنید ؟

م _ ا جمعه 17 مارس 2017 - 8:09 ب.ظ

در شهری که بیش از نصف خیابانهای اصلی آن خاکی است کندن آسفالتهای قبلی و کندن موزائیک پیاده روها بی تدبیری محض است و هیچ عقل سلیمی آنرا نمی پذیرد ، حتی آسفالت خیابانها نسبت به آسفالت کوچه ها نیز در اولویت است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی