جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

امام جمعه انار در پیامی ضمن تبریک سال جدید گفت:، امیدواریم کشور عزیزمان ایران اسلامی با داشتن سرمایه های مادی و معنوی و نیروهای انسانی فرهیخته در تمام زمینه ها از جایگاه والایی برخوردار شود. به گزارش انارما ، حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه شهرستان انار در پیامی فرارسیدن نوروز و سال جدید […]

امام جمعه انار در پیامی ضمن تبریک سال جدید گفت:، امیدواریم کشور عزیزمان ایران اسلامی با داشتن سرمایه های مادی و معنوی و نیروهای انسانی فرهیخته در تمام زمینه ها از جایگاه والایی برخوردار شود.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه شهرستان انار در پیامی فرارسیدن نوروز و سال جدید را تبریم گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

عید سعید نوروز و آغاز سال۱۳۹۶ هجری شمسی را به محضر مبارک رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به مردم فهیم و شریف شهرستان انار تبریک و تهنیت عرض می کنم.

فصل بهار آغاز رویش و جوشش طبیعت و شروع جلوه‌گری زیبایی های عالم هستی است. این رویش و جوشش نشانه حیات مجدد و آغاز یک حرکت دوباره و تحولی نو آمیخته با نشاط و طراوت و شکوفایی است.

بی تردید یکی از علل انتخاب اول بهار به عنوان عید ملی ایرانیان و فلسفه وجودی آیین نوروزی همین وجود گوهر رویش و جوشش در زندگی انسان است که هر سال با اراده جدید و انگیزه قوی تر به سمت رشد و تعالی و پیشرفت بیشتر حرکت می کند. نوآوری و نوبودگی، عشق، همدلی، ایمان و امیدواری مهمترین درس آفرینش و حقیقت هستی است که با الهام از آن می توان آینده ی بهتر و زندگی شیرین تر و زیباتری برای خود خلق کرد.

در سالی که بفرموده رهبر حکیم و بیدارمان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامیده شده ، امیدواریم کشور عزیزمان ایران اسلامی با داشتن سرمایه های مادی و معنوی و نیروهای انسانی فرهیخته در تمام زمینه ها از جایگاه والایی برخوردار شود.

شهرستان انار نیز از دیرباز مهد علم و فرهنگ بوده و مردمانی سخت کوش، قانع ؛ متدین و شهید پرور داشته و از ظرفیت ها و توانمندی‌های علمی، طبیعی و فرهنگی فراوان برخوردار بوده ، که امیدواریم روز به روز به سمت کمال و پیشرفت گام بردارد.

اینجانب ضمن تبریک به همه مردم عزیز به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری از خداوند متعال سالی توام با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همگان مسئلت دارم.

حسن منتظری
امام‌ جمعه شهرستان انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی