سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

امام جمعه انار با تا کید بر بحث تولید و اشتغال افزود :مسئولین محترم در باب تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ گونه کوتاهی نکنند و تمرکز فعالیت هارا بر تولید داخلی و اشتغال قرار دهند.

امام جمعه انار با تا کید بر بحث تولید و اشتغال افزود :مسئولین محترم در باب تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ گونه کوتاهی نکنند و تمرکز فعالیت هارا بر تولید داخلی و اشتغال قرار دهند.

به گزارش ” انارما” حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه اولین جمعه سال ۹۶ ، گذشت ماه ها و سال هارا مایه پند و عبرت دانست و گفت:در واقع ما انسان ها هستیم که زمان را تشکیل میدهیم و این گونه نیست که ماه و سال می گذرد ،بلکه ما هستیم که میرویم و می گذریم.
امام جمعه شهرستان انار با تبریک سال جدید از تلاش های انجام شده پیرامون تحقق شعار سال قبل تشکر کرد و گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام شایسته و عمل لازم در سال گذشته پیرامون تحقق شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بود انجام نشد؛.
وی با تا کید بر بحث تولید و اشتغال افزود :مسئولین محترم در باب تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ گونه کوتاهی نکنند و تمرکز فعالیت هارا بر تولید داخلی و اشتغال قرار دهند.
وی انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا را بسیار مهم دانست و گفت: نکته حساسی که رهبر معظم انقلاب فرمودند این بود که هر زمانی که کشور با رکود مواجه شده و کار ها متوقف گردیده علت عمده اش ضعف مدیریت بوده لذا در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورا های اسلامی باید با دقت بیشتر تصمیم گیری شود.
امام جمعه انار با تبریک ولادت امام باقر (ع) گفت: پنجشنبه آینده روز اول ماه رجب سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) و لیله الرغائب است که بعد از شبهای قدر و عرفه لیله الرغائب (اولین شب جمعه ماه رجب) با فضیلت ترین شبهاست.
وی از ستاد تسهیلات نوروزی تشکر کرد و گفت :خدمات ستاد تسهیلات نوروزی و اسکان و اکرام مسافران نوروزی باعث آبرو و افتخار مردم شهرستان انار است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

طراحي بنر شنبه 25 مارس 2017 - 1:52 ب.ظ

سلام سال نو مبارک و متشکر از سایت عالی تون

مملو شنبه 25 مارس 2017 - 4:59 ب.ظ

سلام شیخ حسن خوبی؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی