جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: از ابتدای سال جدید تا سیزدهمین روز بهار ۱۱هزار و ۲۰۰ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان انار پذیرش شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار گفت:  از ابتدای سال جدید تا سیزدهمین روز بهار ۱۱هزار و ۲۰۰ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان انار پذیرش شده اند.

 

به گزارش ” انارما” حسین ناجی مسئول امور اداری مدیر آموزش و پرورش انار گفت: این تعداد در قالب دوهزار و ۹۵۲خانوار فرهنگی و۸۹۷ خانوار غیر فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شدند.

وی در ادامه افزود: تعداد نفرات خانوارهای فرهنگی ۸۹۰۰  نفر و ۲۳۰۰ نفر تعداد نفرات خانوارهای غیر فرهنگی هستند.

ناجی تصریح کرد:    ۱۵۶کلاس درس در قالب ۲۳ مدرسه مجهز در ستاد اسکان فرهنگیان انار به میهمانان نوروزی خدمات رسانی کردند که علاوه بر این مدارس یک مرکز رفاهی هم در این شهر اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان انار همه امکانات رفاهی برای خانواده ها با رعایت نکات بهداشتی ، فنی و تکریمی تدارک دیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار گفت:تلاشگران و همکاران اعضای ستاد در پایگاه نوروزی این مدیریت همواره نسبت به تکریم مسافرین عزیز کوشا بوده و توفیق خدمت به این خوبان را فرصت مناسبی برای خود دانسته وبه این مهم افتخار میکنند.

در پایان حسین ناجی ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء ستاد اسکان گفت: با بررسی های صورت گرفته  تا کنون از نحوه خدمات دهی و کیفیت امکانات در مدارس مجری طرح اسکان نارضایتی اعلام نشده است و میهمانان نوروزی از کیفیت خدمات ارائه شده در مدارس مجری طرح اعلام رضایت و خرسندی نموده اند.

منبع:  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی