شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در پیامی به مناسبت دوازدهم فروردین “روز جمهوری اسلامی ” گفت: «ملت بزرگ ایران بر اساس نظام مردم سالاری دینی«جمهوری اسلامی» امسال به استقبال یکی دیگر از حماسه های تاریخی خود که همان انتخاب رئیس جمهور مکتبی و ولایی و اعضاء شوراهای اسلامی شهر روستا است می رود […]

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در پیامی به مناسبت دوازدهم فروردین “روز جمهوری اسلامی ” گفت: «ملت بزرگ ایران بر اساس نظام مردم سالاری دینی«جمهوری اسلامی» امسال به استقبال یکی دیگر از حماسه های تاریخی خود که همان انتخاب رئیس جمهور مکتبی و ولایی و اعضاء شوراهای اسلامی شهر روستا است می رود و بار دیگر عظمت خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب خواهد کشاند و عزت خود را در جهان به نمایش خواهد گذاشت .»
به گزارش انارما ، متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
روز دوازدهم فروردین ، یادآور تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و سالروز استقرار و تثبیت نظام و تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است. ملت بزرگ ایران در روز دوازدهم فروردین‌ماه سال ۵۸ با اکثریت قریب به اتفاق ‌آراء استقرار نظام جمهوری اسلامی را پذیرفتند تا پیام پیشوای مسلمانان جهان را به مرحله اجرا درآورند. این روز از سوی ملت ایران، مهر تأیید دیگری بود مبنی بر آزادگی ملتی که حاضر به استمرار سیطره طاغوت و مستکبران جهان بر سرنوشت امت اسلامی نیست.
استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با حماسه به‌یادماندنی مردم بصیر ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ به‌عنوان نظام حاکم بر سرنوشت خود رقم خورد، نه‌تنها موجب یأس مستکبران شد، بلکه زمینه‌های شکل‌گیری و صدور فرهنگ انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان الگویی برای نظام مردم سالاری دینی برای جهانیان فراهم ساخت.
نظام مقدس جمهوری اسلامی به مدد الهی و به یمن برخورداری از حمایت و همراهی ملتی بیدار، مجاهد و شجاع با پیروی از رهبری پیامبرگونه امام (ره) و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای توانسته است در پیچیده‌ترین مقاطع تاریخ، پیام شکستن حصارهای استبداد و استکبار و مقهور شدن قدرت های شیطانی در برابر اراده ملت‌های حق‌طلب و عدالت‌خواه را جهانگیر سازد.
حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در راستای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی و انتخاب آگاهانه در همه پرسی فراگیر و ‏تاریخی ۱۲ فروردین؛ که طومار استبداد و ظلم ۲۵۰۰ ساله رژیم ستمشاهی را برچیده و به دوران سیاه استعمار و استبداد در ایران پایان ‏داد، ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال‌طلبانه و ‏آزادیخواهانه مردم مسلمان و انقلابی ایران است که می‌توان به جرأت آن را در تاریخ معاصر، بی‌نظیر دانست.
امروز نیز همچون گذشته ملت ایران با حضور در عرصه های مختلف نشان دادند که به آرمانهای امام(ره) و انقلاب اسلامی وفادار می باشند و بر اساس نظام مردم سالاری دینی به استقبال یکی دیگر از حماسه های تاریخی خود که همان انتخاب رئیس جمهور مکتبی و ولایی و اعضاء شوراهای اسلامی شهر روستا می رود و بار دیگر عظمت خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب خواهد کشاند و عزت خود را در جهان به نمایش خواهد گذاشت .

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین، در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ” نام گذاری شده، امیدوارم در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و پیشرفت و توسعه اقتصادی میهن عزیزمان و توجه به تولید داخلی و ایجاد اشتغال، تلاش جدی و همه جانبه را از سوی همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد باشیم.
والسلام

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی