جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مسئول کانون مداحان شهرستان انار از ثبت نام تا کنون ۵۰ مداح و شاعر آئینی در سامانه ثبت اطلاعات و ساماندهی مداحان سازمان تبلیغات اسلامی موسوم به سامانه اینترنتی طوبی در این شهرستان خبر داد.

مسئول کانون مداحان شهرستان انار از ثبت نام  تا کنون ۵۰ مداح و شاعر آئینی در سامانه ثبت اطلاعات و ساماندهی مداحان سازمان تبلیغات اسلامی موسوم به سامانه اینترنتی طوبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” انارما ” ؛ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کانون مداحان شهرستان انار با حضور اعضای کانون در محل اداره تبلیغات اسلامی انار برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری  با تبریک ماه رجب و اعیاد مبارک این ماه به اهمیت سازماندهی مداحان اهل بیت(ع)اشاره کرد و گفت:هر اندازه ساماندهی مداحان سریعتر صورت پذیرد می توانیم از آسیب های مختلفی در این زمینه پیشگیری کنیم.

.

امام جمعه انار افزود:متأسفانه بسیاری از تحریفات؛مردم را نسبت به سیره و زندگی اهل بیت(ع)نگران کرده است.

.

در ادامه علی رشیدی مسئول کانون مداحان شهرستان انار ضمن خیر مقدم به اعضای کانون خاطرنشان کرد:به لطف خداوند متعال ۲ نفر از مداحان شهرستان انار در پایان اسفندماه جهت دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام شدند.

مسئول کانون مداحان شهرستان انار با اشاره به ثبت نام مداحان و شعرای آئینی در سامانه طوبی گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده حدود ۵۰ نفر از مداحان و شاعران آئینی شهرستان انار در سامانه طوبی ثبت نام نموده اند که امید است بزودی شاهد ثبت نام همه مداحان و شاعران آئینی در این سامانه باشیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

شاهد پنج‌شنبه 20 آوریل 2017 - 10:33 ب.ظ

من که مداحی علی رشیدی راندیدم چطوری مسول مداحان شده

محمد جمعه 21 آوریل 2017 - 2:40 ب.ظ

به خدا از دست هیچ کدوم از این مسولان راضی نیستم.من الان یک مداح هستم اصلا از ما حمایت نمیشه……نمیدونم چی بگم

اناری یکشنبه 23 آوریل 2017 - 1:34 ب.ظ

انار ۵۰ تا مداح و شاعر داره که ۵۰ تا ثبت نام کردند؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی