جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت مراسم بزرگداشت شهید غلامرضا اسماعیلی نیا و گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شهر انار برگزار شد…

پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت مراسم بزرگداشت شهید غلامرضا اسماعیلی نیا و گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شهر انار برگزار شد.

 به گزارش انارما، در ابتدای این مراسم صادقی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان انار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در شهرستان انار  از زحمات خانواده شهید اسماعیلی نیا در تعالی کتابخانه عمومی شهرستان تقدیر کرد.

در ادامه مراسم سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار با اشاره به آیه ۱۵۴سوره بقره تصریح کرد:بر طبق این آیه شهدا زنده اند و ما احساس نمی کنیم و ما باید با توجه به این نکته که خواسته و راه شهدا چه بود یاد آنها  را در زندگی مان زنده نگهداریم.

وی  بیان اینکه  نهضت عاشورا در جهت احیای دین بود خاطر نشان کرد:زمانی امام حسین(ع) قیام کرد که یزدیان می خواستند دیگر اثری از دین نماند و امروز هم بحث ما با آمریکا دعوای سیاسی و مرز نیست بلکه  بحث اعتقادی و دین  است .

فرمانده سپاه انار یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران را زمینه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم با ادامه راه شهدا در جهت زمینه سازی برای ظهور امام زمان تلاش کنیم.

مرادی زاده در ادامه ضمن معرفی کتابی  در مورد خاطرات شهدا ،  از رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان خواست تا سال آینده برای رونمایی از کتاب خاطرات و وصیت های شهید اسماعیلی نیا اقدام کند.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات در ۲۹اردیبهشت خاطر نشان کرد:اگر بر طبق وصیت شهدا پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ گاه خود را درگیر مسائل سیاسی و حزبی نمی کنیم.

این مراسم با مدح خوانی ، اجرای سرود ،شعرخوانی، خاطره گویی و معرفی کتاب ادامه یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 30 آوریل 2017 - 5:06 ب.ظ

عکساتونو درست بگیرید لطفا

سیب یکشنبه 30 آوریل 2017 - 6:29 ب.ظ

عاغا چرا عکس منو نزاشتین
زحمت کشیدم دکلمه خوندم??

ناشناس یکشنبه 30 آوریل 2017 - 11:03 ب.ظ

چرا امام جمعه نی

همشهری دوشنبه 1 می 2017 - 2:52 ب.ظ

امام جمعه نبودندحتما کار واجبتری داشتن….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی