جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان از همکار ی مردم در برپایی جشن های نیمه شعبان و ستاد های تبلیغات انتخاباتی تقدیر کرد…

معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان از همکار ی مردم در برپایی جشن های نیمه شعبان و ستاد های تبلیغات انتخاباتی تقدیر کرد.

به گزارش انارما ، معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان از همکار ی مردم در برپایی جشن های نیمه شعبان و ستاد های تبلیغات انتخاباتی تقدیر کرد.

پیرو اطلاعیه های هفته قبل به آگاهی عموم می رساند مراسم و جشن های نیمه شعبان باشکوه تر از هرسال و در سایه همکاری بی نظیر و مثال زدنی شما مردم شریف ،به لطف الهی و توجه آن امام مهربان و علیرغم همزمانی با تبلیغات انتخابات شوراها و ریاست جمهوری درپایان هفته به بهترین نحو ممکن برگزار گردید.

بر همین اساس این فرماندهی وظیفه خود می داند از عموم مردم ،جوانان،ستادهای تبلیغاتی،کسبه و بازاریان و مسئولین شهرستان دخیل در مراسم که با عزم و اراده مذهبی،فرهنگی و اجتماعی در بهترین حالات ممکن با خدمتگزارن خود در مجموعه انتظامی شهرستان همراهی نموده اند قدردانی نماید.

بار دیگر شما شهروندان گرامی در این مراسم،روحیه دینی،قانونگرایی و مشارکت اجتماعی خود را به معرض نمایش گذاشتید که این امر وظایف و خدمات رسانی پلیس و سایر مسئولین را به شما مردم موقعیت شناس و فهیم بیش از گذشته یادآوری می نماید .

امیدواریم با ادامه این همراهی و همکاری اجتماعی ضمن حضور گسترده و پرشور و آگاهانه در انتخابات پیش رو و سایر مناسبت ها در نمایش شهری امن و مردمانی قانونمند و معتقد در سطح استان و کشور مایه مباهات و عزت بیش از پیش فراهم گردد.

اجرکم الی الله

معاونت اجتماعی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی