شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

اصغر بیاضی زاده گفت :بدین‌وسیله اعلام می‌کنیم که حجت‌الاسلام رئیسی در راستای آرمان‌های شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و مدافع حرم گام برداشته‌ است و آن را ادامه خواهد داد.

اصغر بیاضی زاده گفت :بدین‌وسیله اعلام می‌کنیم که حجت‌الاسلام رئیسی در راستای آرمان‌های شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و مدافع حرم گام برداشته‌ است و آن را ادامه خواهد داد.

اصغر بیاضی زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار ” انارما ”  اظهار داشت: خواهر و  برادر و مادر شهید سعید بیاضی زاده ( اولین شهید مدافع حرم شهرستان انار و اولین شهید روحانی مدافع حرم استان کرمان ) و خود من به‌عنوان پدر این شهید والامقام با قاطعیت حمایت خود را از سید مظلومان و محرومان اعلام می‌داریم.

وی افزود: بدین‌وسیله اعلام می‌کنیم که حجت‌الاسلام رئیسی در راستای آرمان‌های شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و مدافع حرم گام برداشته‌ است و آن را ادامه خواهد داد.

بیاضی زاده با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهوری انتخاب شود که درددل مردم و خانواده های مستضعف را بفهمد، خاطرنشان کرد: حتی صنعت هسته ای ما با وجود اینکه شهید و دانشمندان زیادی از دست داده ایم، از دستمان رفت و این درد بزرگی است.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

اناری پنج‌شنبه 18 می 2017 - 12:26 ب.ظ

پس رییسی رییس جمهوره دیگه

محمد پنج‌شنبه 18 می 2017 - 7:01 ب.ظ

اجر شهید رو کم نکنید. مردم خودشون درک و شعور دارن تشخیص میدن به کی رای بدن. چرا شهیدا رو بیخودی خرج میکنین؟؟؟؟

m.a پنج‌شنبه 18 می 2017 - 7:03 ب.ظ

به امیدپیروزیه دولت تدبیروامید
زنده بادروحانی

سید محرومان جمعه 19 می 2017 - 9:14 ق.ظ

همین خانواده هان که فهمیده ان

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی