پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

در همایش طلایه داران تبلیغ ماه مبارک رمضان مبلغین و روحانیت و ائمه جمعه و جماعات شهرستان انار با صدور بیانیه ای خواهان توقف سند۲۰۳۰ در مراکز آموزشی شدند. به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در همایش طلایه داران تبلیغ ماه مبارک رمضان گفت: کار تبلیغ دین […]

در همایش طلایه داران تبلیغ ماه مبارک رمضان مبلغین و روحانیت و ائمه جمعه و جماعات شهرستان انار با صدور بیانیه ای خواهان توقف سند۲۰۳۰ در مراکز آموزشی شدند.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در همایش طلایه داران تبلیغ ماه مبارک رمضان گفت: کار تبلیغ دین بسیار حساس و سخت است و به همین جهت امام صادق(ع)می فرمایند:ارزش عمل در حدیث از هزاران عابد بیشتر است.

وی افزود: مبلغین گرانقدر سعی کنند نسبت به شبهات و تردیدها در زمینه های مختلف اعتقادی پاسخگوی جوانان باشند و روحانیت محترم باید با رفع کدورتها و کینه ها عامل اتصال دلها نسبت به یکدیگر باشند.

امام جمعه انار تصریح کرد: در این جلسه مبلغین و روحانیت و ائمه جمعه و جماعات شهرستان انار با صدور بیانیه ای خواهان توقف سند۲۰۳۰ در مراکز آموزشی شدند.

بسمه تعالی
«یا أیها الذین آمنوا لا تتخذوا عدوی وعدوکم أولیاء …… سوره ممتحنه آیه ۱»

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و استقرار نظام جمهوری اسلامی که آرمان انبیاء و اولیاء الهی است، بنابر فرموده امام راحل عظیم الشان و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حاصل خون هزاران شهید راست قامتِ تاریخ است و بر اساس تفکر جهاد و شهادت، ملت بزرگوار ایران، همواره و در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی، نه تنها درخشش داشته ، که در کنار نورافشانی جهانی اش، توانسته است دست مستکبرین و ستمگران را از غرض ورزی های علمی و عملی کوتاه نماید .

در ماه اخیر خبری سراسر غصه و درد را از لسان مبارک رهبری معظم و مقتدر انقلاب حضرت امام خامنه ای شنیدیم، که مایه تاسف و تاثر برای همگان بود. و نشان از نبود توجه لازم به مبحث “”جهاد کبیر”” و نفوذ ناپذیری در قبال دشمن است.
در این راستا؛رهبر‌معظم انقلاب اسلامی با گلایه از شورای عالی انقلاب فرهنگی در باره سند ضد دینی و سکولاری ۲۰۳۰ فرمودند:

«این شورا باید مراقبت می کرد و نباید اجازه می داد که کارتاجایی پیش برود که اکنون مامجبور به جلوگیری ازآن شویم»

ما روحانیت و ائمه جماعات شهرستان انار عزممان را جزم ،مشتمان را محکم و از دل وجان با شعار لبیک یا خامنه ای و با تاسی از آرمانهای امام راحلمان و فرمایشات مقتدایمان امام خامنه ای اعلام میداریم:

اینجا جمهوری اسلامی ایران است.

اینجاکشوری است که مبنای حکومت آن اسلام و قرآن است.

اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوب و ویرانگر و فاسد غربی بتواند نفوذ کند.

اینجا در نظام جمهوری اسلامی پذیرش چنین سندی معنا ندارد.

اینجا ایران اسلامی است و شعار ما هیهات من الذله است.

اینجا ایران اسلامی است و طنین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هماره مشتی است بر دهان مستکبران و خود باختگان در غفلت.
انتظار بحق مومنین از مسئولان و نهادهای اصیل نظام اسلامی، بیداری و هوشیاری در برابر نفوذ دشمن در جنبه‌های مختلف است. اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به موضوعی در این درجه‌ی اهمیت که مأموریت ذاتی این نهاد است ،هوشیار و منسجم نبوده جای تعجب دارد.البته باید گفت:در مناسبات، این سند تحول ما بوده است که با زحمت نخبگان و فرهیختگان تنظیم گردیده و بحق سرمایه جامعی در زمینه آموزش و تربیت بوده است، و در خیلی از کشورها به عنوان یک گوهر ارزنده از آن استفاده شده است.

شورای عالی انقلاب فرهنگی بعنوان ستاد فرماندهی فرهنگ کشور در این برهه حساس تاریخی موظف است که از ثمرات انقلاب فرهنگی راسخ دفاع نماید و مطالبه جدی ملت ایران اینست که این شورا با قاطعیت مانع از اجرای این سند ننگین در جامعه فرهنگی شود و در ابلاغ و اجرای سند بنیادین تحول آموزش و پروش و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری همت گمارد.

والسلام روحانیت،مبلغین،ائمه جمعه وجماعات
شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 28 می 2017 - 10:04 ب.ظ

خدا کنه که موفق باشن.یادش بخیر مدرسه می رفتیم چه درسهایی داشتیم خیلی خوب بود.

H@mid دوشنبه 29 می 2017 - 12:24 ق.ظ

عزیزایی که میگن این سند خوب نیسته بشینن یه کم معقولانه فکر کنید لطفا…
این سند خیلی هم خوبه چون مارو همراه فرهنگ دنیا داره میبره جلو این سند برای همه کشورهاست ینی ما همراه با دنیا میریم جلو چرا باید همیشه عقب باشیم همین کارارو کردیم که الان جهان سوم هستیم و سی سال از کشورهای پیشرفته عقب هستیم ماهم دوست داریم همراه دنیا جلو بریم

محمد دوشنبه 29 می 2017 - 7:53 ق.ظ

با سلام آقای غلامرضایی اگه صادق هستید متن ۲۰۳۰ را منشر کنید تا مردم قضاوت کنند.

حسن دوشنبه 29 می 2017 - 9:55 ق.ظ

آقایh می دانی چرا تا لب مرز داعش آمد ولی نتوانست بیاد ولی در فرانسه وانگلیس واروپا وترکیه و… رفت چون همین سند را اجرا کردند بی غیرت شدند ومشغول شهوت وهم جنس گرایی شدند غافل شدند کافی است کمی سند را مطالعه کنی تا منظورم را بفهمی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی