پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

ضیافت افطار در تالار ملائکه با شرکت دهها چهره و فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در انار برگزار شد.

 ضیافت افطار با شرکت دهها چهره و فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در انار  برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ شب گذشته ضیافت افطار در تالار ملائکه انار با شرکت دهها چهره و فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم با حضور ۷۰۰ نفری جبهه یاران انقلاب که متشکل از شورای مرکزی ، شورای محلات و سرشبکه های یاران انقلاب شهرستان انار حضور داشتند امام جمعه شهرستان انار نیز پیش از برپایی ضیافت افطاری سخن گفتند.

این تشکل از آحاد مردم ایران اسلامی را در برمی‌گیرد ملتی که تبعیت محض از ولی فقیه را اولویت نخست نظری و عملی خود می داند و میتواند از روستاها و شهرستان ها سرچشمه بگیرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

Ali شنبه 10 ژوئن 2017 - 5:14 ب.ظ

ماشالاب بچه های انقلابی همیشه درصحنه هستن درهمه حال پشت همن???

دبیر شنبه 10 ژوئن 2017 - 5:36 ب.ظ

۷۰۰نفر اونم فقط از سرشاخه های شهر انار…عدد قابل توجهی هست که بسیار بسیار امیدوارکننده هست.
یادم میاد جلسه ی قبلی این جمع در تالارشهر هم حسابی بعضیا رو ترسونده بود..

علی شنبه 10 ژوئن 2017 - 5:37 ب.ظ

این تشکیلات اگر با همین قدرت در سطح کشور ادامه پیدا کنه بسیار تا بسیار جای امیدواری هست که بتونه انقلاب رو به مسیر خودش برگردونه

اناریم شنبه 10 ژوئن 2017 - 5:52 ب.ظ

احسنت به انقلابیون انار.به امید پیروزی…

نرگس شنبه 10 ژوئن 2017 - 6:25 ب.ظ

آفرین به این جمعیت ،اگر همه کار فرهنگی بکنند چی میشه !!!!!

ناشناس شنبه 10 ژوئن 2017 - 10:51 ب.ظ

چطور ما در راهپیمایها در نماز جمعه شرکت می کنیم‌کارت بسیج هم داریم نباید خبر دار شویم خدا از سر شما نگذرد دیدار به قیامت کوفت شود

علی شنبه 10 ژوئن 2017 - 11:40 ب.ظ

حضرت آقا در یکی از صحبتها و فرمایشاتشان فرمودند : « اگر میان ملت و نظام فاصله بیفتد و مردم به صحنه نیایند، دشمنان هر کاری بخواهند انجام می‌دهند چرا که این کارها برای آنها خیلی هم سخت نیست همان‌طور که در جاهای دیگر دنیا این کارها را کرده‌اند » .
آفرین به این احساس مسئولیت یاران انقلاب شهرستان انار که همیشه و همه جا لبیک گوی ندای رهبر و امام خود بوده اند .

اناری شنبه 10 ژوئن 2017 - 11:47 ب.ظ

با توجه به سخنان و نظرات دوستان عزیز ، اگه ملت همیشه بیدار و حاضر تو صحنه باشن خیلی کارها رو میشه انجام داد ، فقط یه کم بیداری و پشت کار میخواد که باید پیگیر یود ، یکیش همین همایشها و دورهمی هاست ، واقعا احسنت و آفرین و دست مریزاد به دست اندرکاران و بزرگان و دلسوزان انقلاب و این جلسه

سرباز ولایت شنبه 10 ژوئن 2017 - 11:58 ب.ظ

اینکه دوستان در نظرات بالا اشاره کردن به پشتکار و اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی و تو صحنه بودن ملت و مردم ، اگه یادتون باشه یه جا حضرت آقا امسال در فزمایشاتشان در جمع کارگران یه مطلبی رو فرمودند که ذکر اون خالی از لطف و تقریبا با این موضوع هم همخوانی داره ، و اون هم یکی از مسئولان تو صحبتهاش گفته بود که سایه شوم جنگ رو از سر ملت ایران دور کردیم و حضرت آقا با حلم و بصیرت در جوابشون فرمودند ، این حرفها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سالهای متمادی، حضور ملت در صحنه ، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است .
واقعیت هم همینه و دور از انکار ، تا زمانی که ملت حاضر و بیدار تو صحنه باشن ، دشمنان ما هیچ غلطی نمیتونن بکنن ، پس قدر این تشکیلات و انسجام خود را بدانیم و در پی حفظ آن باشیم .

انقلابی یکشنبه 11 ژوئن 2017 - 12:01 ق.ظ

کاش این جلسات ماهی یکبار تشکیل میشد ، و حداقل از پتانسیلهای موجود در شهرستان نیز در زمینه بالا بردن سطح آگاهی اعضا ، مثل جلسات تفسیر قرآن و … استفاده میشد .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی