شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

امام جمعه انار گفت:زنان و دختران مسلمان باید از شخصیت گرانقدر خود نگهداری نموده و به هیچ قشر گروه و سایت و شبکه ای اجازه ندهند برای گسترش اهداف ضد دینی و ضد ارزشی خودشان از آنها استفاده ابزاری کنند…

امام جمعه انار گفت:زنان و دختران مسلمان باید از شخصیت گرانقدر خود نگهداری نموده و به هیچ قشر گروه و سایت و شبکه ای اجازه ندهند برای گسترش اهداف ضد دینی و ضد ارزشی خودشان از آنها استفاده ابزاری کنند.

به گزارش انارما به نقل از حجت الاسلام و المسلمین منتظری در خطبه‌های نماز جمعه به اهداف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در وضع تحریم‌های جدید اشاره کرد و گفت:هدف اصلی آمریکایی ها در وضع تحریم ها ایجاد جنگ روانی و تشدید اختلافات و دوگانگی بین مردم و مسئولین و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حال که دولتمردان هم اقرار به نقض برجام توسط آمریکایی‌ها می کنند لازم است با هوشمندی و اتحاد ملی با دقت عمل و با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه ها و توطئه های شوم آمریکا را خنثی نمایند.

وی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا گفت: نهاد ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب هستند در اولویت تهاجمات کور آمریکا و هم پیمانانشان قرار گرفتند.

وی به اهمیت نماز عبادی سیاسی جمعه اشاره نمود و گفت: دشمنان به دین و تقوا و بصیرت مردم حمله کرده اند و نماز های جمعه به عنوان میدان مبارزه و قرارگاه های ایمان و تقوا و بصیرت در مقابل توطئه ها و هجمه های دشمن ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان انار با تبریک ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها)دهه کرامت به اهمیت نقش زنان و دختران اشاره کرد و گفت:زنان و دختران مسلمان باید از شخصیت گرانقدر خود نگهداری نموده و به هیچ قشر گروه و سایت و شبکه ای اجازه ندهند برای گسترش اهداف ضد دینی و ضد ارزشی خودشان از آنها استفاده ابزاری کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی