دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

علی یوسف زاده دبیر جشن زیرسایه خورشید از برگزاری این جشن در روز چهارشنبه ۱۱مرداد در شهرستان انار خبر داد…

علی یوسف زاده دبیر جشن زیرسایه خورشید از برگزاری این جشن در روز چهارشنبه ۱۱مرداد در شهرستان انار خبر داد.

به گزارش انارما، علی یوسف زاده دبیر جشن زیرسایه خورشید از برگزاری این جشن در روز چهارشنبه ۱۱مرداد در شهرستان انار خبر داد.

وی در این خصوص گفت:دهمین جشنواره زیر سایه خورشید در حال حاضر علاوه بر برگزاری در ۷۰۰شهر کشور ،در بیش از ۱۵۰شهر از ۳۴کشور جهان نیز در ایام دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار میشود.

یوسف زاده با بیان اینکه این جشنواره یک حرکت فرهنگی ،معنوی و مقدس است و به هیچ جریان و گرایشی تعلق ندارد تصریح کرد : از تمامی علاقمندان به اهل بیت (ع)دعوت می شود تا در این مراسم حضور یابند.

دبیر جشن زیر سایه خورشید در شهرستان با اشاره به تشکیل کمپین مردمی “بست عاشقی ” گفت:از همشهریان گرامی علی الخصوص بازاریان و کسبه دعوت می شود جهت مشارکت در گرامیداشت میلاد ولی نعمت ایرانیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)  نسبت به آذین بندی منازل و مغازه های خود و پخش شیرینی و شربت اقدام کنند.

وی در تشریح برنامه های این جشن در شهرستان انار گفت:مراسم استقبال از خادمین آستان قدس رضوی در صبح روز چهارشنبه ۱۱ مرداد از مرقد شهدای گمنام انار آغاز می شود و با دیدار خادمین با خانواده تعدادی از شهیدان انار و روستاهای ساقی ،لطف آباد و حجت آباد شهرستان انار ادامه می یابد و همچنین در ادامه حضور خادمین در بیمارستان و عیادت از بیماران ،حضور در کتابخانه آستان قدس امین شهر و دیدار با خادمین امامزاده محمدصالح(ع) از دیگر برنامه ها می باشد.

یوسف زاده در پایان افزود:جشن اصلی چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امام علی (ع) امامزاده با اجرای برنامه های مختلف از جمله بر افراشتن پرچم مطهر رضوی ،شعرخوانی شاعر آیینی خوشنام کشور آقای سیدحمیدرضا برقعی ،نورافشانی و سخنرانی خادمین آستان قدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی