جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

۳۸۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در انار کشف وضبط و معدوم سازی شد. به گزارش” انارما ”  ؛  جعفر کافی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار با اعلام اینکه امروز طی گزارشی در خصوص حمل فرآورده های خام دامی ( شکمبه، کله و پاچه و … ) توسط یک دستگاه اتوبوس که در محور جاده […]

۳۸۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در انار کشف وضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش” انارما ”  ؛  جعفر کافی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار با اعلام اینکه امروز طی گزارشی در خصوص حمل فرآورده های خام دامی ( شکمبه، کله و پاچه و … ) توسط یک دستگاه اتوبوس که در محور جاده انار ، یزد قصد عزیمت به منطقه شمال کشور را داشت؛ گفت: پس از هماهنگی لازم با مقامات قضائی، امنیتی، نظامی و اکیپی از واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان انار این اتوبوس متوقف شده و در طی بازرسی های بعمل آمده مقدار ۳۸۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر مجاز و غیر بهداشتی که بدون مجوز حمل و خودرو مخصوص، کشف شد.

و ی با اشاره به اینکه این فرآورده ها مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد؛ گفت: بر حسب دستور مقام قضائی فرآورده های خام دامی غیر مجاز ضبط و معدوم و افراد متخلف جهت رسیدگی به تخلفاتشان به مراجع قضائی معرفی شدند.

کافی ازهمشهریان خواست: که فرآورده های خام دامی و پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه کنند.

وی گفت: این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان و هماهنگی های لازم برای نظارت بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی