دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

.ارتکاب هرنوع تخلف توسط راکبین،موجب برخورد برابر مقررات می باشد و از این بابت هیچ گونه تفاوتی با سایر وسایل نقلیه دیگر وجود ندارد…

به گزارش انارما ، بدینوسیله به اطلاع شهروندان گرامی می رساند با توجه به اینکه موتورسیکلت ها بعنوان یکی از پر شمارترین وسایل نقلیه در سطح شهرستان مورد استفاده قرار می گیرند و متاسفانه در اغلب تصادفات شهری،یکی از طرفین تصادفات بوده و بعضا تخلفاتی را نیز مرتکب می گردند که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی خیابانها و مردم می گردد لذا موارد زیر جهت اقدام لازم اطلاع رسانی می گردد:

۱٫تمامی راکبین موتورسیکلت ها ،بایستی با دارا بودن گواهینامه‌و کلاه ایمنی اقدام به رانندگی نمایند .

۲٫نصب پلاک و داشتن بیمه برای هر موتور سیکلت الزامی می باشد .

۳٫ارتکاب هرنوع تخلف توسط راکبین،موجب برخورد برابر مقررات می باشد و از این بابت هیچ گونه تفاوتی با سایر وسایل نقلیه دیگر وجود ندارد.

۴٫والدین از رانندگی فرزندان کم سن خود و یا تحویل موتورسیکلت به افراد فاقد گواهینامه،جدا بپرهیزند .

۵٫رعایت مقررات مختلف و از جمله(ایست در هنگام چراغ قرمز_رعایت سرعت مجاز_حرکت در مسیر قانونی_عدم تغییر در ارکان موتور_سالم بودن سیستم روشنایی _استفاده از کلاه ایمنی و …)بایستی به طور جدی مدنظر موتورسواران عزیز قرار گیرد.

۶٫در زمان صدور دستور ایست توسط پلیس ،موتورسوارن مکلف به توقف می باشند.

۷٫اجرای مقررات و پیشگیری از حوادث و تصادفات از وظایف پلیس می باشد که انتظار همکاری از سوی موتورسواران گرامی وجود دارد.

با توجه به تعطیلات تابستانی و افزایش حضور موتورسیکلت سواران و تصادفات و تخلفات مکرر برخی موتورسواران ،درصورت عدم همکاری و احترام به قوانین برابر مقرارت از قانون شکنی جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی