دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انارگفت: بیش از صدکیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف  در سطح شهرستان انار ضبط و معدوم شد.

به گزارش ” انارما” ؛ جعفر کافی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: با توجه به وظیفه خطیر دامپزشکی در زمینه نظارت بر عرضه بهداشتی فرآورده های خام دامی و با هدف جلوگیری از ورود فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف در سفره همشهریان عزیز، واحد نظارت این شبکه به صورت مستمر از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی ، تالارها،رستوران ها، کبابی ها و … در سطح شهرستان و حومه بازدید می نماید تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد که در این راستا بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی و پروتئینی غیر قابل مصرف ضبط و معدوم گردید .

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار افزود: بازرسی های شبکه دامپزشکی این شهرستان در ایامی که عرضه و مصرف فرآورد های خام دامی افزایش می یابد، تشدید می شود و بصورت طرح های ویژه نظارتی انجام می پذیرد.

جعفر کافی در پایان گفت: همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده های خام دامی به این شبکه مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی