شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  ۴ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

به گزارش ” انارما” همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در ششمین روز از هفته دولت  ۴ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با حضور فرماندار انار ، امام جمعه انار و تعدادی از مسئولین در سال جاری به بهره برداری رسید .

از جمله این طرح ها که صبح امروز افتتاح شد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

-افتتاح پروژه کشاورزی آبیاری زیر سطحی (شمش)که به نمایندگی از دیگر طرح های آبیاری زیر سطحی با حمایت دولت در شهرستان انار تاکنون ۱۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی با تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۹ میلیارد و هشتصد میلیون ریال  به همت جهاد کشاورزی و همکاری کشاورزان انجام و به بهره برداری رسید.

-افتتاح پروژه عمرانی آسفالت معابر عباس آباد شامل ۲۰۰۰ متر جدولگذاری ،زیرسازی و ۱۱ هزار متر مربع آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و هفتصد میلیون ریال انجام شده است که  حدود ۱۲۰۰ متر لوله آب آشامیدنی و شبکه آبرسانی روستا هم استاندارد سازی و تعویض شده که برای آن نیز مبلغی بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

-افتتاح پروژه های روشنایی معابر دهستانهای حسین آباد و لطف آباد که به همت اداره برق و با پیگیری مسئولین شهرستان و نمیانده مجلس شامل ۱۰ روستا از شهرستان انار با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شد به نمایندگی از همه پروژه ها در اسد آباد مهدوی افتتاح شد. همچنین در اسد آباد مهدوی ۵۰۰ متر تعویض شبکه آبرسانی روستا نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

-افتتاح پروژه عمرانی زهکش اراضی زهدار شمال شرق انار که این پروژه که از ابتدای تیرماه ۹۵ آغاز شده است با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال جهت حفاظت از ۶۰۰ هکتار از اراضی زهدار شمال شرق انار(توکل آباد،بنیاد مستضعفان، دهشیخ،سعادت آباد ،طالب آباد و …) به بهره برداری رسید و آب زهکشهای این منطقه را که برای درختان پسته مضر است هدایت می کند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی