پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

در چارچوب هفته هفتم جام فوتبال انار تیم های شاهین و فجر علی آباد به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم شاهین توانست با نتیجه ۳بر ۱ حریف خود را شکست دهد…

به گزارش انارما ، در چارچوب هفته هفتم جام فوتبال انار تیم های شاهین و فجر علی آباد به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم شاهین توانست با نتیجه ۳بر ۱ حریف خود را شکست دهد.

برای شاهین در این دیدار مهدی محی الدینی ،محمد رضا ندافیان و مهران زارع گلزنی کردند و در مقابل تک گل تیم فجر را محمدرضا پابرجا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در این مسابقه پر برخورد داور مسابقه به ده بازیکن اخطار داد که (علی شفیعی ، علیرضا نوری ، محمد ابولی ، علی حیدری و مهران زارع) از تیم شاهین و (علیرضا باقری ، محمدرضا پابرجا ، حسین ولی نژاد و محسن رحیمیان ) از تیم فجر علی آباد کارت زرد دریافت کردند و همچنین حمید مرشدی مدافع تیم شاهین نیز در اوایل بازی به علت خطای هند  از سوی داور مسابقه با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

همسفر... یکشنبه 15 اکتبر 2017 - 2:44 ب.ظ

سلطان فقط ممد ابولی شیر اداشو در میاره….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی