جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: جشنواره استانی قرآن مدهامتان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه به میزبانی شهرستان انار برگزار می شود

به گزارش ” انارما ” ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: جشنواره استانی قرآن مدهامتان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه به میزبانی شهرستان انار برگزار می شود.

سیدحسین جعفری ریز برنامه ها و برگزاری مسابفات در رشته های مختلف ثبت نامی دوازدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان را اعلام و خاطر نشان کرد: عصر چهارشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۶ رشته اذان و ساعت ۱۸:۳۰ قرائت آقایان در محل تالار شهر انار برگزار می شود.
وی افزود: صبح پنج شنبه ۲۷ مهر رشته های حفظ وترتیل آقایان و رشته های حفظ و قرائت (صوت ولحن)خواهران و رشته صحت قرائت نماز خواهران و برادران در محل های برگزاری با حضور داورانی از استان کرمان برگزار می شود .
جعفری با آرزوی آماده سازی فضایی مناسب برای برگزاری خوب این جشنواره اظهار داشت: مسابقات خواهران در محل سالن دفاع دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه مسابقات برادران تالار شهر انار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار همچنین گفت: عصر پنج شنبه کارگاه آموزشی فنون و آداب تلاوت توسط قاری بین المللی دکتر سعیدیان، ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل تالار شهر انار برقرار است.
جعفری افزود: مراسم اختتامیه جشنواره قرآن استانی مدهامتان پنج شنبه همزمان با نمازجماعت مغرب و عشا و برگزاری محفل انس با قرآن با حضور اساتید وقاریان بین المللی و مسئولین استان و شهرستان در محل رواق امامزاده محمد صالح(ع) شهرستان انار برگزار می شود.
وی ضمن تشکر و سپاس از خیرین عزیز و کلیه ادارات و نهادهای شهرستان انار که در این رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت قوی داشته اند، از عموم مردم و جامعه قرآنی شهرستان انار جهت شرکت در مراسم اختتامیه و محفل انس با قرآن دعوت کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی